CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 30, 2006

pertama skali saya tidak mahu bercerita dan menaip mengenai pelajaran dan exam... saya sedia maklum anda semua tahu belajar dan exam.,.. jadi tidak perlu lah saya mengulas dengan lebih lanjut mengenai saya pula..bukan apa... saya yakin anda2 yg menziarahi blog saya ini sudah menulis mengenai tekanan peperiksaan anda... jadi anda masuk blog saya.. anda boleh meredakan tekanan anda... semoga terhibur...

apa cerita kita pada hari ini... saya sedang termenung merenung botol minuman yg saya beli di koperasi sekolah... saya termangu sebentar... sehari saya habiskan sebanyak 150 yen untuk membeli minuman di sekolah... seminggu saya berhabis 500 yen untuk bekalan milo dan susu.. (sbb di donkey hotei dah takde milo tin besar)...cuba kita bilang berapakah kita berhabis untuk minuman sahaja... itu baru minuman... bukanlah maknanya kita kedekut beli air sebotol pon berkira... cuba kira balik duit yg kita habis untuk membeli botol air di starbucks dengan alasan untuk membawa bekal air ke sekolah...setiap kali ada keluaran baru.. mestilah kita antara 100 pelanggan terawal yg membeli botol air tersebut...hurmmm cuba kira berapa banyak yang kita boleh jimat sekiranya kita membawa bekal air ke sekolah...tetapi... ada tetapi nya... saya pernah mencuba membawa bekal air ke sekolah... tetapi akhirnya bekal air tersebut saya minum di rumah... kerana saya terlupa yg saya membawa bekalan air ke sekolah...dan saya membeli minuman di sekolah...hhehehehe..itu kes saya... bagaimana pula dengan kes anda semua... fikir2kan...

hurmmm adakah anda tertekan... hurmmm saya plak terasa tertekan... nak cita apa lagi yaaa... hurmmm saya pon tatau laa citer apa sebenarnya... semalam saya bermimpi mengenai kawasan sekitar rumah saya.... nampaknya rindu saya terhadap rumah saya di jengka semakin mendalam *alasan poyo*...hihihi saya pasti org2 jengka sangat merindui saya...hihihi perlukah saya pulang untuk meredakan kerinduan mereka terhadap saya.. tapi tidak mengapalah... saya akan balik pada bulan 8 insya allah... biler time mak buyung yakni along saya bersalin...hihihi

sebenarnya...saya hendak menangis... sedari pagi tadi saya mahu merembeskan air mata... huu tapi seperti biasa.. apabila saya mahu menangis.. saya tidak boleh berada di hadapan manusia bergerak.. kerana saya akan kehilangan macho saya... tapi saya mahu menangis... mungkinkah kerana saya peot skrg...ehh lupa pula mahu beritahu...hihih alhamdulillah... akhirnya saya peot.. ihihihi maka saya boleh lah bunting ye tak...hurmm baiklah....

tamatlah sudah kisah untuk hari ini... tujuan saya menaip pada hari ini adalah untuk meredakan ketegangan anda... tetapi sekiranya anda berada didalam keadaan tekanan maka anda hendaklah membesarkan luas dan mengurangkan kuasa kerana P=F/A [N/m2]=Pa

sekian terima kasih