CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 16, 2006

i dedicate this entry to my beloved friend....baik aku namakan die dgn ELLE sahaja... kepada ELLE.. ko mmg siot aaaa... kabar brite ko yg berzaman org tau..ko baru citer kat aku tadi... how dare u bebeh.... apa2 pon...aku masih tingat kisah 3 tawon yg lampau... ketika kiter sama2 berlari2an di tepi pantai dalam.. wahah ngarut jek... mcm mimpi aku ghase biler ko confessed yg ko dah gitu2 dgn org tuh....omigod.... tingat ayat2 ko ngutuk-puji-cair-thrill-ngutuk semula mamat tuh... hihihih ELLE dunia ni penuh dgn apa yg kiter tak sangka kan... lain yg kiter harap kan lain plak yg jadi... lambang kuasa Maha Pencipta kepada hamba Nya... seingat2 aku...aku ada ckp dulu..ko ni ELLE kutuk2 mamat tuh kang sangkut kang...haaaaaa tak sangka ayat aku diangkat menjadi doa... dan aku tak puas ati ELLE...awat ain tau dulu drpd aku....why darling... aku rase ko cuba nak lari dr membelanja kitorg joyfull kan....ELLE aku rasa ko laa org yg sepatut patutnyer membelanja joyfull krn ko lagi laju dari si aimy...hehehehe... takpe...ko tau ELLE ..oita ni merupakan tempat yg paling banyak joyfull...dipercayai joyfull di oita lagi byk drpd lawson... so aku menanti kehadiran mu ketika golden week di hadapan joyfull...

ELLE...thanks for the treat...i really appreciate that... and also thanks for your suggestion..but i WILL NOT do that... never never never..... call me coward or anything else.. but to follow your suggestion...no n never...hiks hiks hiks...