CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 15, 2006

kauuu di hatiiii kuuu
walau apa katanya...
oh kau hati ku selamaaaanyaaaa....ooo oooo

ahahahaha..memandangkan ada peminat saya dari morocco sana membuat tunjuk perasaan menyuruh saya apdet blog..maka saya pon dgn tak rela terpaksanya mengapdet blog ini.. ye laa kan.. hati peminat kiter kene jaga..hiks hiks hiks...oh yee...video clip baru ini dendangan mentor zainal abidin dan protege nyer pija... bukan puja yaaa adik2.. eja betoi2 P.I.J.A .. pija
ni merupakan juara mentor yg juga merupakan adik kepada sorg penyanyi yg langsung tak glemer dulu iaitu naufara... pija berentap dgn nabil ketika final mentor..mereka berdua yang merupakan pelajar tingkatan 5 tuh sanggup ponteng sekolah pada hari isnin semata2 kerana mentor..kemenangan pija membolehkan die menerima set barang kemas yg die pakai tuh..sebuah keta GEN2...dan zainal abidin pon dpt kete GEN2 gak... pija juga merupakan peserta favourite nenek aku,..hik hik hik..namun skrg saya tak mendgr langsung apa2 tentang pija ,..mungkin kah die tgh struggle utk spm...tapi saya ada gak dgr gosip2 yg mengatakan pija berenti blajar di sekolah kat sarawak tuh...hurmm tatau laa mana yg btoi erkk..

tapi apa yg saya suka mengenai lagu ini adalah tang korus tuh..nyanyi btoi2 yekkk adik2

KAU DI HATI KU..
WALAU APA KATANYA
OH KAU DI HATI KU SELAMANYA

KAU DI HATI KU...
oh KAU DI HATI KU
HARI INI DAN SELAMANYAAAA
*sile nyanyi dgn betoi2*