CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 10, 2006

selamat hari raya aidil adha kepada anda semua... wahahhaha..arini hari raya..tp saya jek kene gi sekulah...hurmmm

apa yg saya korbankan pada hari ini...hari ini saya mengorbankan masa tidur saya..bangun awal giler dgn bantuan maslinna jaga kambing..hiks hiks...

kemudian saya mengorbankan sedikit kertas di information room...dgn print sumer skali yg ada kat website utsumiya sensei..

kemudian saya mengorbankan janji2 saya kpd diri sendiri dgn lunch kat sekyou ...tabechatta... T_T

kemudian...saya mengorbankan perasaan bosan dan mengantuk saya...dgn ternganga sambil merenung ochi sensei...ochi sensei ooo ochi sensei..ochi sensei tau tak...yg saya takleh paham langsung apa yg sensei ckp tadi...tolong laaa sensei..korban laa sedikit kapur di dlm kelas itu.. tulis laaa sesuatu...sepanjang kelas tadi...saya tidak memegang pensel langsung sensei..sbb sensei tak pegang kapur..saya cuma ternganga...dan hanya mampu melihat org di sekeliling saya buat head banging....saya takleh nak join sbb saya dah berjanji nak korban kan tidur di dlm kelas..akibat kebosanan dan ternganga ...saya mengorbankan sedikit sms saya dgn mengsms jue dan merapu...huwaaaaaaaaa

dan malam ini..saya terpaksa mengorbankan rancangan tv yg menarik2 kerana membuat homewek....

berkorbannn apa sahaja..harta atau pun nyawaaaaaa.........