CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 15, 2006

bagaimanakah kalau saya katakan yg saya rindu,...huuu saya rindu sgt... tak leh nak ckp apa kerana saya dgn rindu...puas sudah saya tergolek kekiri..tergolek ke kanan...tapi saya masih tak dpt melelapkan mata...kerana saya rindu...teringin mahu melihat kembali apa yg saya rindui.. huuuu...mengapakah saya terlalu merindu..tak baik utk kesihatan jiwa dan raga..tapi masalahnyer saya terlalu rindu...owhh tidakkkk

ayu...dgrlaaa yg saya amat rindu....bal dan mas...dgrlaaa lagu rindu ini...owhhhhh....dgrkan lagu ini

jeng jeng jenggg
anak itik tok wi..mandi dlm kolam...wahahaha

saya rindukan jejaka yg memakai baju hijau muda...yg berambut serabai2..moker serabut tapi biler tersenyum...amat sweet..yg bekerja di syarikat ah kuat...hihihi...bleh tak kalo saya nak jadi 100% perfect lady utk die...owhhhhh korg...ketahuilah...saya rindukan mr ezra fernandez