CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 18, 2006

3 hari kene selsema..giler power bal punyer virus ni...huhu...bal ckp..demam2 ni penghapus dosa kecik...huuuuu bykkkk sgt dosa kecik aku...dah 3 hari tak sembuh2 gak.... setiap pagi terkapar mcm itik gantung....

seingat2 aku masa zaman muda2 dulu...aku akan demam pada waktu malam..biler siang aku leh lompat2 lari2...siap leh main netball lagi..biler malam..mule laa leher tuh mcm ayam baru kene sembelih..teleng semcm... biler demam sure akan datang dgn pakej yg lengkap.. demam ada.. selsema ada.. cirit birit.. muntah2 lelah.. batuk ada... tekak bengkak lagi.. sakit kepala... bak kata astro.. macam2 ada..ubat plak.. kalo gi klinik kerajaan atau ubat2 kedai ni gerenti tak jalan.. nak kene ubat kat klinik shaik gaks.. kalo gi klinik sulaiman..hurmm wat abeh duit jek laa ... biler masuk sekolah menengah kene managed sumer senirik.. ye laa dok asrama kan.. tp yokatta aku demam waktu malam jek..

bila dah tua2 ni.. dah jauhh dari org yg bertanggungjawab terhadap aku... huuuu.. sakit pening jaga sendiri.. tune demam pon dah semacam.. aku demam subuh sampai ke tgh hari... saat paling sukar yg perlu aku hadapi...huuuu kelas pon dah tuang byk giler... dpt mc...

huuu tp lama sgt.. fushigi gak...hati aku terdetik... yappa.. ada org yg tak maafkan kesalahan aku.. tuh tuhan kasi aku sakit lama giler... kpd insan2 yg hati nya aku lukakan..perasaannya aku cederakan.. aku minta maaf btoi2..ni bukan lawak spastik ke apa ke...sbb allah takkan maafkan aku jikalau korg tak maafkan aku... dan kalau terdetik kat hati korg ayat begini "pegi mampus aa dgn jaja" tulun maafkan aku seblom mendoakan nyawa aku dipendekkan ...please... i beg u ols...

remind balik emel dr azzan
aku hidup antara 2 nafas
inhale = hargailah nafas yg disedut krn udara yg disedut adalah percuma dr ALLAH
exhale = bertaubatlah dgn nafas yg kedua kerana ia mungkin nafas terakhir keluar dr tubuh bersama nyawa dan roh meninggalkan dunia yg fana.....