CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 29, 2006

haiiiii.....hahahahaha

adakah anda pressure dgn exam...yaa saya pon pressure jugak... saya ada membuat lawatan rasmi ke blog yg saya selalu lawat...sumer mengisahkan ttg exam.. pressure .... naik hangin apa sumer.. maka saya memutuskan untuk tidak menceritakan mengenai exam.. lek aa beb.. bukan lek apa.. sumer org pressure,.. tapi biler 10juta bloggers ada exam... 10juta bloggers akan menceritakan pasal pressure... huiihhh tak berkembang aa dunia blog

saya mulakan kisah hari ini dgn sepotong dialog

dia: awak terkejut tak kalau satu hari nanti saya kapel dgn dia
saya: auwwsss tak terkejut tapi.. heheheheh *saya lak teruja lelebih*

dan tak semena2..saya plak tersipu2 malu...wahahhaah (*^__^*) hihihihihi sebenarnya saya sangat merestui hubungan awak dan dia.. kerana saya tau... ehh saya tatau sebenarnya.. tp buat2 tau.. saya tau dia hadir untuk menggembirakan awak... dan awak hadir dalam hidup dia untuk menceriakan hari2nya... eheheheheh

selamat berbahagia buat awak....

citer seterusnyer...saya sebenarnya tgh tensi...wahahah baru takmo citer pasal pressure.. takde laa tetiba rase cepat lah wahai isnin.. saya mahu ke sekolah...

oh yaaa.. hari ini ada kenduri kawen di rumah "ibu mertua" saya... wahahahaha saya sangat cemburu.. selaku calon bakal menantu faveret saya harus ada menunjuk-nunjukkan keringanan tulang saya... tapi saya tiada...takpelaaa.... mesti ada org yg potong line saya.. kesian ibu mertua.. melepas nak dpt menantu sensasi seperti saya

semalam saya berbual dgn kakak sulung saya... dia bercerita mengenai baby di dlm perutnya.. dia ckp kaki tangan dah timbul.. cumanya tut tut die tak terbentuk lagi... hikhikhik.. takpelaaa kakak.. lagi beberapa bulan tulun skodengkan erkk.. leh saya beli baju2 baby di sini.. kakak saya cakap ada masa nya perut die terasa vibrate... tuh tandanya baby tgh makan...pastu dia sudah membeli baju2 mengandung....warghhh saya tak sabar lagiii.. ada sesapa yg boleh buntingkan saya tak... wahahah wehh saya.. giler ke hapa.. igt saya ni anak kucing...suke2 jekkkk saya ini...

semoga kalian semua selamat sihat sejahtera... saya tak dpt berbual dgn ibu dan ayah saya kerana mereka sibuk merewang membantu jiran mereka... huihhhhh seronokknyer kenduriiii.. yg pasti saya kerugian kerana saya pasti ketika kenduri itu... mata saya akan tercuci dgn bersih suci murninyer.... huwarghhhhhhhhhhhh......