CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 13, 2005

tamat darjah satu,...aku naik plak darjah dua..hehehee tak byk yg aku igt masa darjah 2 ni..
1) dlm kelas aku selalu ditugaskan mencuci tingkap hari selasa..bosan giler
2) tak igt sapa cikgu kelas aku..tp ustazah aku adalah ustazah siti salmina..hehehe..sbb aku bosan masa die ngajar
3) along masuk asrama semai bakti kuantan..anak 1st dok asrama..masa mula2..die dgn mak aku sama2 suker berendam air mate..aku pon tak paham..
4)sahabat2 dah bertambah ramai...jiran2 pon ramai gaks..
5)masuk sek agama rakyat..belah petang..
6) afiq masuk pertandingan bayi comel...dpt no3..wahahah ramai gak adik beradik aku masuk pertandingan bayi comel n dpt tempat...tp kecuali aku T_T
7)angah aku masuk sukan macam2...
dah tak igt dh...wahahaahhaa...tuh jek yg aku igt masa aku darjah 2...