CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 14, 2005

helloooooooooooooo
hihiih skarang aku citer taim aku darjah 3 plak...
1)aku dah jadi pemawas sekolah..hihihi pengawas.. biler jadi pengawas ni...takyah kutip sampah sebaliknyer menjaga budak2 jaga sampah..hihihih
2)masa ni angah darjah 6..die terlalu giler bersukan..sampai abah kene awasi die nak upsr.. giler horror tgk cara abah ajar angah aku..huuuu menakutkan...tp masa tuh aku selalu mempadanmokerkan die..sbb die selalu nak usik dagu aku..n nak peluk2 aku..aku rimas
3)tak igt dah..ahahhahaha...

tak byk sgt yg aku igt masa sek ren..sbb clash antara darjah 1~3....abaikan laa...[

***********************************************
semlm aku TERemosyenel...kpd org yg tau pasal semlm tuh *jeling kat jiran sepetempatan* buat tatau jek laa..anggap semlm saya berlakon utk telenovela terbaru..
kpd mereka2 yg nak tau kenapa saya emosyenel semlm...hihi meh saya citer..
anda tau kan pasal mr A**M..masa dalam lab lps anto repot..aku gatai tangan bukak frenster..huuuu terbukak site mr A..n ternampak blog die..biler baca tuh terasa tersentap.. die bukan spt yg aku bayangkan dan lain drpd apa yg aku tau psl die..mmg laa bende die buat tuh besa jekk..tp tersentap krn itu bukan spt yg aku bayangkan..seems it`s not him..but.. shit.. dat`s real mr A..aku shocked giler..kuo2 lab..snow turun..tetiba terasa hana..aku pk resyenel..what the heck..biarlaa die buat apa yg dia nak buat..n i have no right to feeling2 sedey ni..tapi kan.aku still sedey..mmg melompat geram masa kat tepi bangunan denki..stupid hajar..just leave it n take it easy..masa citer dgn jiran ku...arghh shit..my priceless ayaq mata terbergenang.. arghhh stupid..
TAPIIIIII.....dlm kesyahduan semlm..aku takleh stop sengeh..ada 2 seperais utk aku semlm
1) tgh2 kepekatan malam kelmarin..aku teringat psl kisah2 masa hi-skul *akan diciterkan kendian*...ada laa sorg manusia yg muncul dlm ingatan aku..pastu kan..hihih tadi balik skul..cek frenster..manusia tuh muncul dan add aku...iyaaaaaaa....sukeee *kennot stop smiling*..die tak pernah berubah..dan tak berubah langsung..itu laa dia..
2)pastu plak...masa balik drpd sekolah..kepala terdongak atas langit tgk bulan mengambang.. ingatan ku teralih pada berk..our boo...mana laa si berk..tingat kata2 dr fadzillah kamsah.. biler rindu just ckp pada angin blablablabla *kuliah khas ni akan diberi kendian*n i did it..hihih..n ya know what....balik drpd skolah..after got seperais from citer 1 tadi..aku bukak satu site kesayangan ku..n ye know what...he mesej me....yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. melompat aku ...kennot stop smilingggggggggggggggggg....
(*______________________*)V ya allah...thanks for everything
n satu lagi yg buat aku senyum2 kambing...chat wif him..and...swing2 again..hehehe he always make me swing2 up to the sky...shalalalalalalalallalalalalalala.....

sori laa jiran...eventhough i want sponge cake type..but i love this kanten moo very much..since my kanten moo jadi my kompiter screen saver...