CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 01, 2005

huwaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhh seblom saya memulakan kata pada hari ini..izinkan saya mengetuk pale sendiri 5 kali *aduhhh sakit*........
kepada adik2 yg bakal mengambil peperiksaan..tak kire laa menengah atas menengah bawah..menengah tengah2..ataupon yg berada di unibersiti.....diingatkan sekali lagi kepada anda sume

sila jangan lupa membawa pekakas alat tulis yg mencukupi...sebagai contoh..jgn lupa membawa pemadam....

aaaaaaa...tensyen naik ke kepala...abeh comot2 kertas aku tadi...takkan pakai pensel nak padam guna liquid paper....last2 aku zrasssssssssssssss...ptg sana potong sini...comot dowhhhhhh...arghhh jiwa tertekan....

tapi selepas aku tgh blog encek ary....aku gelakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kuat2....muahahahahahahha ary..nak majalah saya tuh...ahahahahahahahahhahahahahahahah

jiwa tertekan+gumbire=gila tak hengat dunia akhirat....