CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 18, 2005

huhu nk sambung citer...masa aku darjah 6 plak..eheheheh
1) jadi penolong ketua pemawas..wahahaha gua manyak galang wooo..masa ni hyper aktif dgn segala macam xtvt ko-kurikulum...join sumer game kecuali bola sepak..sepak takraw dan olahraga paling manis biler dpt jadi johan utk perseorgan pingpong peringkat zon..wahahaha best giler.. mengekalkan rekod tanpa kalah sepanjang kejohanan
2)join segala macam xtvt motivasi dan kem kecemerlangan..gerak gempur etc..utk upsr..
3)kenalan2 semakin ramai terdiri drpd bdk2 sekolah lain...dah selalu sgt jumpe..manyak gelemer looo *ni sure pengaruh wong ah beng ni*
4)surat chenta pertama gua dpt dali budak nama nasir...wahahahah jumpa masa main pingpong.. masa dpt surat tuh mak gua soal siasat mcm gua dpt dadah plak...huhu..semenjak itu bapak gua menepis sumer surat chenta *mcm byk sgt dpt*..bapak gua warning..kalo gua tak dpt 4 A die nak kawen kan gua...:(( manyak cuak looo..maka dgn itu gua stady gila2..ari2 stay-up sampai bapak gua tersengguk2 tunggu gua abeh stadi..takut kene kawen laaa katakan.. tp skrg...mak cakap tak grad takleh kawen maaaa....manyak cuak looo...
5)blajar wat solat hajat n solat sunat sama bapak gua...heheheheh die pon cuak gak...takut nak kawen kan aku..tp gua ada baca satu doa dlm bm..yg gua sangat takut dimakbulkan skrg.. aiyahhh dulu2 ye laaa..tp skrg..manyak takut looo..
6) masa ni tahun last gua jadi anak bongsu wanita...gua manyak cemburu kerana adik gua yg pompuan lahir..sangat upset skali..dah laa kalah main bola tampar..dpt adik pompuan plak tuh.. masa ni gua diajar cara2 masak nasi,lauk2 dan manyak skali..masa izzati lahir takdak air..pastu malam tuh kuo air..pastu gua tgk abah gua basuh uri mak gua...manyakkk darah..huhu..masa ni gua dgn amat suke mandikan izzati..dah tere mandikan baby..pakaikan baju...pastu kalau org dtg menziarah..gua duduk tepi izzati..sbb nnt org selit duit kat bantal baby..gua dpt 30% ...wahahahah budak baru lahir mana reti guna duit..baik kasi gua..pandai gak gua blanjekan duit itu ke arah kebenaran..ahahaha
7)masa ni bapak gua ajar gua cara2 buat kek chiffon..manyak pandai looo masa tuh...mmg enak lembut bersari...ada skali masa mak gua buatkan kek org tempah..gua tulun....pastu tingin sgt nak makan...maka gua buat kek best2..lawa2..dah siap bakar tuh..ada cara nak sejukkan kek tuh..n gua spoil kan cara itu...sampai kek tuh jatuh...dan gua dpt makan kek itu pada malam tuh.. siap bawak gi kelas tambahan..*tp skrg gua tak prektis dh*
8)upsr gua alhamdulillah dpt 4 a...ahahahaha yeyeye takyah kawen maaa..manyak suka ati.. masa ni gua dpt hadiah percutian ke shah alam melihat2 pameran aerospace.. hadiah dr pemuda umno daerah maran...pastu yayasan pahang bla blabla...kasi gua duit rm 30..tp bapak gua dah sebat dulu...pastu manyak dpt hadiah drpd sedara mara..masa ni gua di beri peluang memilih baju raya sendiri...manyak cantik looo....sampai f5 gua pakai baju tuh...
9)lupa nak citer..wa dpt no 1 utk pertandingan talentime kat sekolah...gua mmg berbakat mcm siti norhahiha...tapi saja jaaa gua malas nak menunjuk2...takut siti norhahiha cemburu sama gua 10)gua menamatkan persekolahan rendah gua dgn penuh warna warni aidilfitri..yg best dan yg ohh laa laaaa....
arini last shuchu kogi..yuppyyyy...jangan lupa ptg ni KAMI ADA DATING...JASAAN JAMUAN tuh..jgn tak dtg nnt gua HATI TERHAKIS....