CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 20, 2005

melangkah ke tingkatan 2..kali ni dah jadi senior utk sessi petang
1)tukar bilik ke bilik damai..masa ni ahli bilik cuma 8 org shj
2) aku jd ketua sessi petang...heheheh pastu mulalaa tanduk panjang melebar..membuli student2 baru f1...pastu ngaco bdk yg baru nak remaja...
3)masa ni dah kurang carik pasal dgn warden..sbb warden baik giler..tak sampai ati nak carik masalah..cuma nakal2 sikit laaa
4)aku bencik sejarah sbb pening dgn sejarah sabah sarawak..dgn brooke2 nyer apa nyer...tak paham
5)jadi player netball...heheheh aku mcm besa memegang jawatan sbb shooter...masa ni main netball mcm main ragbi..pipi aku lebam kene tonyoh dgn team mana tah..hagham btoi.. pastu dgn kebestan team kitorg dpt jadi naib johan..hik hik hik..lepas tuh moker berkuping2...itam legam dan bibir pecah2...
6)masa ni aku giat membeli segala macam majalah hiburan..majalah hiburan merupakan majalah terlarang di asrama...aku letak bawah tilam..tapi biler taim spot cek..sure selamat punyer.. sbb akak yg cek tilam aku tuh akan wat tatau jek..sbb die pon nak baca gak...
7)masuk pertandingan sajak sains bla bla bla..ahahah mmg tak best langsung..
8)wat persembahan best masa malam tah apa2 hostel...
9)terjebak dgn cintan bersama budak cina..wahaha tp kejap jekkk...
10)selalu kene pressure dgn angah aku..sbb die soh aku stadi kat umah tapi aku tamo..sukati laaa sibukk jekk..
11)razi lahir masa ni...mak aku kene operate sbb razi melintang pukang..masa tuh sabtu aku tgh tolong cikgu kemas kan buku teks..abah dtg..ckp mak dah bersalin..terus gi spital mentakab.. pastu tgk mak aku takleh nak gerak apa sumer..pastu aku kene tunggu..abah n adik2 tunggu kat luar spital..mlm tuh senario wat konsert kat temerloh..so mlm tuh abah bawak adik2 gi berlibur dulu..pastu malas nak balik jengka..tido kat dlm kete..aku plak melanguk tepi mak... sakit2 blakang aku...kene papah mak masuk bilik air..tlg die mengiring...nak susukan razi.. masa ni aku mmg cuak giler nak beranak..huuuu sakit woooo.dlm wad tuh aku jumpa ustazah aku masa darjah 1..iaitu ustazah faridah..hehehe die kenal aku..aku lupa muka die..hehehe...pastu esok baby dah berak kencing apa sumer so mak dibenarkan pulang...huuuu masa ni..mmg horror giler..aku dukung baby yg baru 3 hari tuh kuar dr wad..dan masa tuh lantai wad tuh sedang disembur buih utk dibersihkan... licin tak igt..mmg step kecil2..dgn doa tak putus2..jgnlaa sampai aku terjatuh..alhamdulillah..sumer nyer berakhir dgn baik..pastu aku laa kene uruskan baby..sbb along n angah jauh..n sedara mara takde..biler pk2..cemana laa aku leh mandikan baby yg tak sampai seminggu tuh...idop plak tuh..wahahhaah..so dpt laa pendedahan awal cemana nak uruskan ibu dlm pantang..siapkan air mandi rempah-tah-pape ciptaan aku.. makanan die..tungku apa sumer...pastu abah anto aku isnin pagi..sbb ptg nyer aku nak sekolah..
12)next week nyer..aku kene ikut mak gi spital..kene pangku baby..sbb mak nak bukak jahitan kat perut..hehehe masa tuh sumer makcik2 kesian tgk sorg gadis remaja yg memakai pakaian seragam sekolah sambil memangku baby..hahahah tak pasal2 dpt duit selit..hik hik hik..tp masuk dlm poket aku laaa...
13)pose kat hostel mmg syiokkk.tak terkata..heheheheh..lagi2 dkt dgn raya..leh main bunga api n mercun...
tuh jek kots...mau gi sekolah bubye