CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 07, 2005

hari ini 7hb 12 2005...bermakna lagi 24 hari lagi si manis ini menjejak umur 23....
apa yg aku nak imbas arini erkk...hurmmmm ada beberapa fakta mengenai kelahiran aku yg disampaikan secara lisan oleh keluarga aku...tatau aa btoi ke idok...kalo diorg tipu tuh.. maknenyer aku tipu korglaa gamaknyer
1)masa kelahiran aku tuh..abah gi keje...mak plak abah anto kat kampung...
2)tak sempat nak gi spital..dah terkluo kat umah atuk ani..mujur laa atuk ani tuh bidan tersohor di kundang ulu...kui kui kui
3)masa aku nak kuo tuh..along dgn angah aku skodeng...ciss btoi...tp diorg takut giler sbb mak kuo darah byk sgt...ye laa adik diorg yg cun bakal kuo kan..kih kih kih
4)lepas aku kuo tuh tali pusat plak terbelit kat leher,...patut leher aku tak jinjang mcm nasha aziz..wahahahah
5)tarikh lahir aku 2hb 1..tapi mak jun n mak jam aku ckp..ekceli aku lahir 1.1..hurmm tatau aa mana yg btoi
6)nama idaman yg mak aku nak kasi mula2 adalah "amiza" tp mendapat tentangan drpd atuk mon (mak abah)...
7)nama siti hajar ni adalah nama tunang abah yg tak jadi..
8)masa baby aku takde banyak gambar..saje malas tunjuk bakat sebagai model...tp ada sekeping tp ilang...mmg comel giler aku meniarap pakai baju putih..
9)masa baby rambut aku jarang2 n lurus
10)berat masa lahir aku adalah 3.6 kilo..aahahah no wonder aku sangat cumil skrg

begitulah fakta yg aku dpt ketika kelahiran aku...hik hik hik..sayang takde pic masa kecik..kalo tak sure lagi best...hihihi