CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 15, 2005

hitomi wo tojite...kimi no egaku wooo soredake dee iiiii...wahahaha mari menyanyi2 di ptg khamis ini...haiiiii..aku nak citer plak masa aku darjah 4
1)masa rehat dah lewat 30minit...hehehe aku masa ni jadi pengawas jaga pintu pagar sama2 dgn ita...hik hik hik so kene dtg awal
2)aku dapat pengurus baru..die ada anak baya aku bernama syarifah nor asyikin..die drpd n9
3)dpt kawan iaitu adik cikgu aku bernama norhafizah jaafar sidek..die ni moker mcm didie alias.. tp kitorg gelar die belalai gajah..wahahahah..tatau pesal..
4)masa ni dh terlibat dgn aktiviti ko-kurikulum secara aktif..hihih aku masuk pbsm..pes taim gi camping kat bandar jengka...masa ni kan...hiks hiks hiks...aku bukan setakat join bercamping.. malah ditekel plak tuhh*tak padan dgn budak kecik*..budak yg tekel aku tuh bernama mohd fakhri sulaiman..umo sethn tua dr aku.kapten sek lain.ahahahahaha
5)abah ajar aku main pingpong...hehehehe
6)angah dah masuk asrama semai bakti kl..so kadang kala kitorg lawat along..kadang kala kitorg lawat angah...
7)rumah sukan aku umah biru...masa ni sukaneka yg aku masuk adalah spt skipping..hehehe pastu masa sukan sekolah..kitorg wat persembahan alaaa mcm hari merdeka tuh..dgn pompom apa sumer
8)cikgu kelas aku adalah cikgu fadli..die org penang...die suke membuli kami semua....
9)aku dah jadi team pelapis utk netball..hehehhe..pastu main bola baling..
10)jadi ajk english utk kelas..so masa english jek aku ala2 leader gittew...bestnyer english masa ni aku selalu dpt full mark utk kuiz test dan ujian bulanan....[
11)dlm kelas dpt no 2 utk setengah tawon dan akhir tawon...kalah dgn azhar seman...
12)masa ni kitorg main ikut musim..siap buat team..selalu laki lawan pompuan...hari2 gaduh.. arini gaduh..esok main lagi..esok gaduh..lusa main laghi..lusa gaduh tulat main lagi...
13)sambung lg nnt
7)