CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 25, 2005

edisi khas....
berakhir tahun 2005...tahun yg aku sifatkan penuh dgn dugaan...setahun selepas pemergian "dia" dlm hidup aku...setahun aku jatuh bangun bersama2 org disisi aku..setahun aku belajar menerima kenyataan..setahun aku kene berpijak di bumi yg nyata...semuanya terjadi dlm masa setahun.. setahun...mcm mimpi setahun ini pergi..terasa mcm sebentar tadi aku menerima berita penuh dugaan itu...tapi sebenarnya dah setahun jangka masa nya...dlm masa setahun ini...aku tiba2 menjadi bukan aku..ada masa aku menyalahkan takdir..ada masanya aku berlapang dada menerima dugaan...satu demi satu ujian aku dpt..satu demi satu kebahagiaan yg diterima.. dlm masa setahun...aku menerima org baru dlm hidup ku..merelakan pemergian sorg demi sorg org kesayangan aku...lumrah alam..setiap yg bertemu pastu akan ada titik perpisahan..

setahun ini...sungguh bermakna...dgn hadirnya 5 org kohai baru...memberi sinar mereka yg tersendiri..menyelami dan semakin mengenali hati budi mereka2 yg disisi aku..membuatkan lafaz alhamdulillah tak putus2 ku ucapkan..thanks allah...i found them...mengenali sahabat2 virtual yg baru..spt berk,ary,chenorean,keyroul,shah,kindaichim,wongahbeng..dan ramai lagi.. tak lupa sahabat2 lama...yg hanya mampu ku temui di alam siber..farid,mar,atiq,dan ramai...
yg sentiasa lekat di hati..ain...terima kasih kerana sudi menemankan aku di setiap masa.. sungguh..aku sayang korg...

setahun ini..aku berjanji dgn diri ku sendiri...aku takkan melukakan diri ku sendiri..aku takkan mengecewakan diri aku sendiri..aku akan menyayangi diri aku sendiri...dan aku akan senantiasa mencintai diri aku sendiri..dan setiap segala apa yg berlaku..aku tidak keseorangan kerana aku sentiasa ada aku....everyday..i listen to my heart..hitori jyanaiii...

sejarah dicipta bukan utk memusnahkan masa depan aku...sejarah dicipta utk menceriakan kehidupan masa depan ku...aku kene pandang ke depan...aku takkan hidup dgn bayang2 aku sendiri di masa silam...tiada masa utk menoleh ke belakang..selama ini aku terlalu memandang masa silam ku..sampai aku lupa aku kena hidup utk masa depan ku..yg sudah tuh sudah.. yg dah terjadi tuh biarkan sahaja,...ambil iktibar..dan jgn menoleh lagi...pandang ke hadapan..

setiap apa yg berlaku pasti akan ada hikmah nya...usah berputus asa...dan lagu ini aku tujukan kepada tinge korg2 yg boleh mendgrnyer..hihih takde maksud pon..tp aku suke lagu ni sbb siti sarah nyanyi best......sekian perutusan akhir tahun aku..jumpa lagi tahun hadapan insya allah..
sekian wassalam