CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 30, 2006

semlm gi nanasegawa matsuri...aiyohhh...takde hanabi..soooo best gak laa.. aku berjaya memakaikan 3 org anak dare itu yukata...warghhh dgn solekan yg nerd..aku sungguh tenggelam di dlm kamera...kat webcam aku cun giler..bak kata kerol..ahaks tenkiu kerol.. sayangnyer takleh tunjuk kat haffiz...nevermind dear...next week leh tunjuk lg..

psl haffiz..aku dah citer kat angah aku...hurmmm paling nk kandou..biler die yg confess sendiri kat angah aku..some people think maybe tuh mende biasa...but for us..tuh step agak susah yg kitorg nak lalui..yelaaa jumpe pon kat tenet..mcm2 citer yg ada..yg baik..yg tak baik..n aku tau ramai nk tau apa penghujung kisah ini..by the way...huuuu luv u sayang..thanks sbb mudahkan keje saya.....

so far..aku lega bila dpt tau perkhabaran dia...hihihh kesian nasha nk kene piat tinge dgn haffiz...anto messenger tp mesej tak sampai...sabar erkk nasha...

yeayyy tak sabar nak balikkkkkk.asyik2 tgk ayu-jack..ju-apai..uhuk2..byk cemburu wooo ihiks ihiks..nk deting gaks....lalalalala...huwarghhhh ngaummmmm