CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 01, 2006

lalalalalaalaa...ihiihihih selamat hari selasa...
apa khabar kalian semua..harap2 sihat...
ehems...oklaaa..kat sini aku nk ckp...kan masa kalian mintak nk tgk gambo haffiz.. aku ada kasik 2 kpg gambo...yappa..tuh bukan dia...hihihi so semlm nasha da tunjuk gambo cik memerang kiter yg sebetoinyer..hurmmm tak ensem mana..tp ihihiih malu laa nk ckp..upss lupa nk ckp... nasha tuh kezen haffiz..
hurmm alaaaa bukan aku kisah pon cemana muke bdk haffiz tuh..ihihihih.. tp best... sampai skrg kennot stop senyom2...llalalaalalalala mcm dilambong tsunami jeks..

ihiks..kalo kalian nampak aku jalan tak jejak tanah tuh..anda bukan nampak pontianak sundel bolong..tp..paham laa yg aku tgh swing2.. ahahahahah

hurmmm hari ni marilah sama2 berusaha.....