CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 03, 2006

hurmmm hari ni hari last exam...hihihihi cptlaaa abes..ihiks.. tak sabar dah nak melepasi dugaan ini.. tapi yelah..exam merupakan dugaan yg kita leh jangka bila tamat nya.. tetapi dugaan dlm hidup.. tah bila akan berakhir

aku taip blog ni sekadar mahu menghilangkan debaran di hari last ini..seriesly aku berdebar..meskipun ada sedikit keyakinan.. tetapi perkara akan datang..mana kita tahu apa yg bakal terjadi..semoga allah memberkati ilmu aku...

berbual dgn seorang sahabat ketika di um..kami punya bilik sebelah menyebelah.. ihiks.. rupa2nya cube kami mempunyai ahli2 yg kawen awal teramai...dan bilik aku yg didiami aku ani dan shoe pula menjadi johan... ani sudah berumah tangga manakala shoe bakal berumah tangga 12hb ni...kawan aku plak sudah kawen..ahahahaha..aku jek yg mundur lg (ayat standard aku)..tapi terasa macam mimpi plak..terasa bagai semalam jek kami baru berkenalan...biler sesekali belek2 gambo2 diorg...warghhhh rasa mcm percaya tak percaya jeks...rindu kat diorg sumer..tp ye lah..insya allah jika bertemu dlm suasana yg berbeza pula...dan aku masih sendiri..ihiks....

nyeh nyeh..semalam dpt berita gumbire dr bonda... ihiks... tetapi yappari..adik beradik aku mmg fail dlm bab2 simpan rahsia...sumer mende nk citer kat mak.. adesss susah gak mcm ni..alangkan adik beradik sendiri pon takleh nak simpan rahsia.. inikan pula org luar yg tahsapa2 dlm idop kita...lg takleh nak caya...hurmm aku citer mana yg aku rasa nak citer...kalo korg nak sebarkan..silakannn.. aku pahamm..golongan CT mcm aku mmg gelemer.. nak diam2 berahsia pon susah..nak kecoh2 bercerita pon susah.. maklumlaaa public figure aaa katakan..akakakakaka....
oklaaa...permisi dulu... tata