CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 14, 2006

aku tlh belajar satu tabiat baru budak memerang ni..terasa nak marah.. tp aku perlu belajar utk redha.. kui kui kui inilah bukti pertama yg aku dah buta(bukan babi erkk) maksud aku...kuasa chenta (kunun2) tlh membutakan mataku...

bila dia ckp...dear saya kuo sekejap..kjp jek tau...
die punyer sekejap tuh paling awal akan memakan masa 2 jam..tuh paling sekejap...paling lama...more than 24hrs... warghhh aku sungguh kagum kenapa aku masih mampu redha....korg kagum tak??? ahaha takyah kagum laa.. nak meletop gak ni..tp as long as dia kembali dgn sihat sejahtera..aku sungguh bersyukur...

tp aku nak bgtau dia... dear...demi masa sesungguhnya manusia dlm kerugian... urghh tensi gaks...takpe2..esok dia balik dr tahmana tah..aku nak sound die...warghhh sungguh jahat..tapi takpelaa...berterus terang itu perlu meskipun pahit...hiks hiks hiks..korg rasa aku patut buat nada merajuk ke..buat nada marah..ke buat nada manja.. kui kui kui...tak sesuweiii nyahhh..