CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 01, 2006

hontouni kowaiii.....

bebetoi kowaii.. aku bukan nak halang minat dia.. bukan nak sekat kebebasan dia.. tp bila dia citer pasal rempit sana sini.. aku bebetoi takut...ni ada hati nak tukar moto lain..aduhh kalo dah dpt motor baru..lagi best nak tunjuk taring.. ngeri tauuu.. die tatau ke yg aku sakit perut biler die citer mende2 yg ngeri tuh..kalau takde kenderaan lain takpelaa.. ni kat highway..kenderaan beratke ringan ke mmg byk..kowaii yoo..

aku suke gaks tgk mat2 motor ni bawak motor ramai2..mmg laa kakkoii.. demo...hontouni kowaii..mintak dijauhkan apa2 yg buruk.. aku tau dia dah dikira senior dlm grup dia..dia dah boleh lead grup dia..dan aku harap dia berhati2 slalu..

utk dia..ni amek ni doa seblom menaiki kenderaan...
Maha suci Tuhan yang memudahkan kenderaan ini bagi kami, sedangkan kami tiba dengan mudah dengannya, dan kepada Allah kami kembali.

sila hafal dan amalkan...nnt saya cek hari2...