CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 11, 2006

pertama2 skali ingin ku ucapkan tahniah kepada bal kerana mendpt balik separuh nyawa nya... tahniah2...semoga dgn kembalinyer mende itu dlm hidup mu..akan menceriakan lagi diri mu... kui kui kui..

semlm beli dorayaki..euwww...manis sgt.. makan sikit2 jeks..cemana doraemon leh suka kuih yg manis2 ini.. bukankah mende manis itu tidak elok utk kesihatan...tp doraemon makan dorayaki bersama teh pahit..jadi rasanya sungguh neutral..aku lak makan dorayaki bersama air coklat..super duper manis..warghhh tak elok utk kesihatan ku...

wah dlm tak sedar...dah hampir setahun aku tidak kemana2 yg sungguh jauh.. paling jauh pegi fukuoka, nagasaki n kochi..wahhhh kagumnyer...3/4 masa dlm setawon ini aku abeskan kat oita.. warghhhh kagumm...sapa kagum dgn aku angkat tangan...aku sungguh kagum dgn diri sendiri..kui kui kui..summer dah stat..sudah mula musim kepanasan melampau..meskipun angin bertiup..tetapi ttp panas..rimas tp..hurmm takpelaa.. dgr2 malaysia lagi panas...urghhh takutnyerrr