CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 12, 2006

yesterday he went to labuan..ihihih ada keje katanya... hurmmm apa laa yg jadik agaknyer kat dia..aku tertanya2..tp aku kene blajar duduk diam2 bila dia takde.. kitorg takde alat perhubungan lain selain drpd YM.. dia takde n tak suka hp..takkan aku nk minta no fon pejabat dia..tak kuasa aku..
pastu semlm biler tgh nk sidai baju..

awak...saya baru sampai..ada kat starbuck..;))..bla bla blabla......

tersentuh hati aku...bukankah sweet bila dia mengutamakan kita dlm apa jua keadaan..
i wanna dedicate this song to u dear...n all of u who read my blog...

seandainya kau ada disini denganku
mungkin ku tak sendiri
bayanganmu yang selalu menemaniku
hiasi malam sepiku
reff:
kuingin bersama dirimu

ku tak akan pernah berpaling darimu
walau kini kau jauh dariku
kan slalu kunanti karena kusayang kamu

hati ini selalu memangil namamu
dengarlah melatiku
kuberjanji hanyalah untukmu cintaku
takkan pernah ada yang lain
(back to reff)

adakah rindu di hatimu seperti rindu yang kurasa
sanggupkah ku terus terlena tanpamu di sisiku
ku kan slalu menantimu