CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 13, 2006

cemas memikirkan kembali situasi yg berlaku pada beberapa tahun lepas...entah kenapa.. ketika demam memuncak mlm tadi aku kembali terfikir..

1)did they really care about u hajar??
2)did they bother what would happen to u...
3)if they said that they love u..why they hurt your feeling...why they made u feel sick..

i told him about this last few days.. he said..dear..just care people who care about u.. and just avoid anybody who messed your life...so simple...

dear..mende ni tak simple.. how u can ignore people that u care n love since u know them...yes..they hurt me..and still hurt me.. but i still love them..aku bukan sorg yg caring giler2...kui kui kui..kalo pasal gosip mmg aku caring..bekos sharing is caring...

but pagi tadi i woke up with my own conclusion...why they hurt u..bekos u hurt them.. why they ignore u..bekos u ignore them....so apa yg aku kene beberapa tawon lampau adalah balasan kepada perbuatan aku beberapa tawon yg lagi lampau...jadi inilah yg aku terima..aku dilukai kerana aku sudah melukai..aku disakiti krn aku yg terlebih dahulu menyakiti..aku diabaikan krn aku mengabaikan..akhir zaman ni balasan terhadap dosa2 kita cpt jeks..balasan utk kebaikan pon dpt cpt jeks.jadi...apa yg aku trime hari ini mungkin adalah balasan hari semlm...

mungkin pada tahun itu aku terasa sungguh perit.. tetapi yg perit akan bermanfaat jua akhirnya.. apa manfaatnya..hiks hiks hiks.. manfaatnya adalah aku dpt buat entry blog arini..dan aku boleh berfikir ketika tgh demam..kui kui kui