CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 21, 2006



bila aku tensi..ni laa hasil karya yg telah aku hasilkan...wahahhaha aku sudah mempunyai perkara yg menarik yg boleh aku lakukan ketika aku tensi....lalalalala kini sudah tidak mahu tensi2.. kini sudah tiba masa utk aku bergumbire,...lalala sambil2 mendgr lagu industan...

exam dah dkt dah..alalalalalala bersiap sedia menghadapinyer..pas xm ada shuchu kougi plak...lalalala sesungguhnyer rajin aku belajar...pastu balik melesie..mak aku ckp sedara mara takde wat kenduri..kalo ada pon x jiran aku yg bernama mak cik ros buat kenduri kat air itam sana tuhhh..manyak jauh looo...

aku terasa nak angkot komp ni balik melesie laa...sbb nak lakukan kerja2 edit gambar kat umah...doushiyou..aku bercita2 utk menjadi jurugambar di malaysia..wahahah mahu mengisi masa lapang dgn mengambil gambar...tugas2 aku biler balik kang.. of kos jadik surarumah(assistant mak)... pastu along ckp nk setelkan pantang kat umah mak..so..of kos aku kene basuh berak anak dia...bluuuweeekkkkkk..pastu jadik assistant abah plak...seperti menjadi volunteer utk acara rasmi kampong...antaranya ialah..menyusun kerusi.. membasuh pinggan mangkuk.. dan mengangkat pinggan mangkuk...dlm erti kata lain.. menjadi pekerja am..

lalalalala tak sabar nyer nk tunggu anak along... cemana laaa muka dia agaknyer.. aku bajet sure sebijik mcm muker abah...