CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 17, 2006

hujung minggu di habiskan sehari di rumah..sehari lagi lepak machi...atau dlm erti kata lain duduk makan selama hampir 3 jam di restoren italy..hurmmm..aku terasa mahu melemparkan apa yg aku rasa semenjak dua menjak kat sini...

memula...terasa jurang terbina antara laki dgn pompuan kat sini.. antara budak laki dgn pomuan..mmg ada satu gap yg besau..pastu budak laki hang out dgn budak laki.. budak pompuan hang out dgn budak2 pompuan..dah takde xtvt shopping jalan2 n tgk wayang bersama2..masing2 buat hal ikot jantina masing2...aktiviti badminton dah lupus lesap.. boling dah tak ajak budak pompuan join..main billiard tak bersama..aktiviti main pingpong pon dah lesap...kalo da aktiviti gembira2 pon lesap ilang lupus ditelan bumi.. apatah lagi aktiviti yasin..cuma beberapa kerat jek yg hadir..lg beberapa kerat ada effort nk dtg.. yg lesap lupus pupus langsung tak dtg ramai....padahal hari yasin hari jumaat.. esok cuti..bukan lah nak paksa..tapi kalo aktiviti masyarakat..bukan kah lagi baik kalau kita turut serta..tapi ye laa....aku rasa aku jek yg sibuk nak jaga hal2 kat sini..org lain buat bodo jeks... pastu mmg terasa diignore oleh mereka2 ini...cuma satu function yg mereka akan carik kami2 ni..function apa...pk sendiri... pastu ada plak individu yg membuat gap dgn aku....what the......... cakap tamo.. tgk moker apatah lagi.. mcm aku ni najis mughalazah..kalo ckp dgn aku pasni dia kene samak.. tatau apa probs dia... aku pon biler dah org tanak ckp...aku pon takdelaaa gedik2 nak ajak berbual...sekadar tegur sapa.. tuh pon kekadang dia buat bodoh... terasa air muka aku ni mengalir dlm longkang..pastu ada sorg ajak plan buat aktiviti waktu summer.. sumer buat bodo n tatau...kitorg yg gembire mahu bermain2 pon memberikan buah pemikiran.. tetapi apakan daya...kalo ada antara kami yg boleh drive...mmg kami akan pegi rent kete... bersosial dgn org2 yg mahu bersosial dgn kami...

mungkin da dkt dgn xm mereka2 sibuk menguruskan diri sendiri.. tapi yg aku terasa ati giler2 bila pegi boling tak ajak..kitorg pon reti bahasa kalo kata kete tak cukop ke apa ke.. tapi sebarang invitation pon takde..even ajak2 ayam..mmg kemek ati... takpe2 aku pasrah jek laaa.... mmg dah pasrah sgt... tp mungkin ini masanya utk aku dok diam2.. memushikan diri aku.. menyusahkan diri jeks kalo kemek ati dgn mereka2..jadi dok diam2...jgn bersore pape..aktiviti yg sedia ada kiter join.. tp utk merancang sebarang aktiviti..sori..dah tamo nak plan pape...

sekian coretan hati org yg kemek ati