CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 08, 2006

harini gi umah okasan..layan die borak..die hidang durian.. hihi meskipun tak fresh tp rasa masih ttp seperti yg kat umah atok mon..apa yg aku dpt masa kat umah okasan.. dia berpesan pd aku..jika ada apa2 yg menyemak di dlm pemikiran.. haruslah aku luahkan dgn mulut.. meskipun kadang kala tidak dpt di selesaikan.. tetapi jika dipendam dikhuatiri menjadi racun di dlm diri..itulah antara pesanan okasan kpd saya..
pulang dr umah okasan.. saya berasa sangat mabuk skali..durian bercampur dgn jus oren dgn nasik ikan sukemono dsb...
mcm2 lagi laa perbualan dgn okasan.. tetibe rasa terharu.. dia terlalu berharap kita2 akan terus berhubungan dgn dia.. lalalalalallaaa..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tetibe aku terpk..ni blog aku,.. password aku punyer.. kui kui kui... tetibe timbul idea jahat...nyihihihi sabarlaa kalian erkk...aku nak berjiwang
dulu tgk drama2 jiwang2.. terpk..cemana rasanya bila mencintai dan dicintai.. menyayangi dan disayangi..merindui dan dirindui (tulun..nk termuntah)....
sebenarnya takde laa best sgt...ahahaha ayat kaber line.. warghh best wooo.... hati ni mcm tumbuh bunga2... mcm ada bunga api berdentum dentam..espesyelli biler die tanya kabar kiter.. die tanya hari ni ada pape yg nak distorikan.. pastu kiter dgr die membebel...die marah2 cayang *blushing*....satu pengalaman yg sungguh best.. aku rasa korg patot try laaa... best woo.. bile die bisikkan that magical word utk kali pertama..warghhhh terasa roh terawang2...biler kiter malu2 nk ckp our own feeling hahaha soooooo syiok... korg patut mencuba perbuatan yg separa bermoral ini... kui kui kui...biler mendgr sore die mcm dadah.. tak dpt rasa gatal kening.. mesti kene dgr.. ihihi..best tau korg.. kui kui kui.. silalah mencuba... jgn takut utk mencuba.. hahaha..tp mcm2 akan berlaku pada masa akan dtg.. tp tanak pk.. sbb nk menghayati perasaan ini.. warghhh terasa dunia ni di pasang lampu lip lap lip lap hari raya.. thanks dear.. u make my heart melt... kui kui kui.. aku yakin korg2 ni sure akan muntah ijo... whahahahahahah