CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 06, 2006

sedang mendgr lagu bila april dari dr fazley...aku mmg dr dulu taste dgn lagu2 dr fazley ni.. tp aku sungguh hairan mengapakah org2 lain tidak menyukai lagu2 dr fazley ini..

aku semakin blur.. tatau nk tulis apa dlm blog...takkan nk citer pasal kawan baru aku tuh jeks... nnt korg bosan plak kang..hurmmm...aku tgh bengang dgn org sekabo melesie ni.. citer pasal mawi n ina siap ada laporan khas.. warghhhh ade ke bangang mereka2 ini.. aku nak korg siarkan pasal missile korea utara.. agar mak abah aku tau yg aku kat sini sedang dlm kedudukan bahaya...korea utara mmg segila2 negara laaa... kenapa perlu senjata...nak tunjuk kuasa.. nk tayang kat us yg diorg pon ada kuasa.. tp knape iraq dgn afganistan plak yg diserang kerana didakwa menyimpan nuklear... kenapaa... kenapa bukan korea utara yg terang2an mempunyai nuklear tuh tak di serang,.. senjatanya tak dihapuskan...diorg tak belajar dr sejarah ke...yg hiroshima dgn nagasaki kene nuklear tuh... mcm dah takde langsung nilai kemanusiaan.. bengang laa mcm ni... bukan sikit bom yg diorg test tuh.. 7 bijik tau...sama ada test itu berjaya atau gagal.. selagi ia bernama nuklear.. selagi itu dia berbahaya...kalo dunia ni hancur.. org2 korea yg cipta bom tuh nk tinggal katne... tak pk ke... bodo piang btoi.. mcm diorg dah buat penempatan kat bulan.. kat marikh ke... silap2 dgn diorg2 ancur...bodo.. mcm takde otak...
marahnyer aku... tp ya allah..semoga segalanya selamat......