CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 04, 2006

hurmmm...apa citer arini...angah aku mmg pantang kalo aku nak balik.. sumer die nak pesan... jaket.. jersi... abg asyik mintak belikan kasut.. mujur die ckp nnt die bayo balik... dia suruh beli speed trap detector.. aai pon suruh beli mende yg sama..adik mengampu2 suruh bawak balik xbox.. jgn harap.. azim nk pekse.. amat pon nk pekse.. huhu

angah nak blikan batik klantan.. tp aku bayo sendiri.. aduss... dah laaa ajak dak 2ni g beli baju raya.. hurmm.. beli baju kurung biasa jek aaaa dgn diorg nnt..wahahahha baju raya dah pk.. pose dah ganti ke blom?? aku tak ponteng pose tawon lepas.. yeayyy numa numa yeayyy....

hurmm..aku berhajat nk belikan abah jubah.. tapi prob nyer... perut abah tuh takleh nak disorokkan...nnt laaa nak pesan kat apis ke.. esputeh ke.. kot2 kat morocco ada jubah yg sesuai