CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 01, 2004

YAHOO YABEDABEDOOOOOOO

ahahhahaha
alhamdulillah..dgn lafaz bismillahirrahmanirrahim..saya menutup kadai 4 saya dgn separa jayanya..hehehe tapi ada kadai 5 plak..mcm susah gilos..huhuhu..terlapo plak..punyer lee best sampai terus tulih blog kat dlm lab..ahaks..nak pinjam cd ke kak fuza..agak2 BOM ada sewa cd soalnya siapa tak..hua hua..ni terkena badi emy dgn azi laaa ni..dok cakap bulan bintang laaa matahari laaa..kan aku dah tersampuk sama..ahahahah..kelegaan yg tidak terperi..terasa bersemangat utk hidup dan terus hidup..ahahhaha lapo laa plak..oooo patut laaa aku takbleh nak mengecik rupanye..setiap kali buat prog aku sure tensyen..lepas tensyen aku lapo...pastu lepas lapo aku makan..huhu patutlaaaaa..takbleh nak ngecik..aiyooo masalah ni...sindrom kegemukan akibat programing..huhu alasan dicipta lagi utk menyedapkan hati..ahahahhaha..mengong JAJA