CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 22, 2004

Jaja..nih puisi sumbangan aku...amik letak kat blog!

KETEPATAN (fall in love wif love)
 
Bila kita di lahirkan di dunia -
Dia akan menunjukkan wajah-wajah semua insan
yang bernama teman, saudara, musuh, rakan dan taulan
Tetapi Dia menyembunyikan satu wajah...
Wajah yang akan kita jatuh CINTA dan hidup bersama hingga akhir nafas Bukankah itu Indah?
Jadi mengapa mencari alasan untuk bercinta
Lihatlah perihal si ombak
Saban kamu akan ngerti ada apa dengannya
Dia bukan hanya air
Dia adalah ketepatan antara arus dan masa membuatkan ianya indah melambai Seperti hati dan kematangan KETEPATAN menghulurkan tangan
untuk si DIA insan yang tercinta...

ihsan dr ms.ireland..hahahahah diulang ya..puisi ini adalah hasil karya sorg teman yaa bukan saya...diulang lagi bukan saya...saya bold sket...PUISI INI BUKAN HASIL KARYA SAYA