CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 18, 2004

awak saya ni ego sgt ke part 2
 
awak...saya dah mula sukakan wak
saya dah mula rindukan wak
saya dah mula teringatkan wak
tapi wak diam jek
wak mmg pendiam ke?
awak la alasan saya datang kuliah
awak la alasan saya bangun pagi hari2
awak la alasan saya tidur setiap malam
awak la alasan yang buat hati saya bahagia
awak...beritahu saya
presentation hari selasa ni kita buat sama2 ye?
saya dan awak
tu lah memori pertama saya dengan wak
awak....dengarla ni
SAYA MEMANG SUKAKAN AWAK!
 
hahahaha edisi kedua..apa komen anda..hikhikhik aku no komen laaa sempoi jek kan puisi ni n aku pon sempoi jek main copy paste puisi ni..sori yaaaa.hikhikhikhik..tapi besh laaaa aku suke puisi yg kiut2 yg sempoi2..ayat tak bunga2 tapi isi die mendalam..sapa setuju angkat tangan

 
kegiatan ari sabtu
 
ari sabtu aku bermula agak lewat..tgh mamai2 kene kemas umah sebab tetamu nak dtg...mmg lembap gile laa kemas2 sume..capai satu termenung..capai satu lagi termenung..hikhik aku mmg mandom di pagi hari..lepas tuh masak spegeti..hikhikhik..lepas tu kak fuza pon sampai... lepas tuh kak mila sampai...kami pon berxtvt laaaa..dimulakan dgn solat zohor jemaah..pastu ngaji pastu makan2..lepas makan2 kami berbincang mengenai masalah.....hikhikhik....lama giler sambil tunggu ju dgn fadz dtg...lepas diorg dtg sambung sembang lagi...hehehehe 6.30 itosan dtg sbb kami dah janji nak main badminton...sampai kat taiikukan...takde sapo..ah sudah..tunggu punyer tunggu kami pon amik keputusan balik umah kak mila sat..dan kak mila buatkan kami cekodok jagung yg enak manis bersari..hikhikhik..lepas makan2 kami kembali ke taiikukan..dan bermain badminton sampai pukul 9 malam...lepas tuh gi makan joyfull...hikhikhik makan ikageso kara age dgn kaki kori..sembang2 sampai pukul 12...kami pon pulang...lepak2 kat umah dgn itosan...manje2 dgn  die...hikhikhik..amik kesempatan bermanja...pukul 1 baru die balik...hehehhe..sampai laa ni..tak bleh nak tido..pekena cappucino tadi..bulat biji mata.. hehehe oklaaaa setakat ini dulu kisah ari sabtu aku..chiowwww