CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 06, 2004

ALGORITHM n ROHANITA

hayyiee..hehehe berjaya buat soklan algorithm tapi tatau btoi ke tak...gaya ada dah.. tapi ntah..huhu..malam tadi mimpi ita..apa kabo die ekk..huhu lama btoi tak tanya kabo, die tuh kawan aku dr sek ren lagi...dok berkepit sampai ke beso..huhu aku je laaa yg beso die tak..ahaks..sume mende xtvt sukan..aku ada die ada..bola jaring bola baling bola tampar badminton..huhu pingpong aku ada die takde pastu olahraga die ada aku takde bola sepak,kami sama2 takde..ingat lagi masa darjah 6..cikgu razak ubah kedudukan student ikut no masa darjah 5..huhu aku dah cuak giler masa tuh..tapi mmg jodoh aku dgn ita kuat...kami dpt dok sebelah2 blakang azhar dgn syikin...otai laaa kunun2 masa darjah 6..hahaha sama2 pengawas..tak puas hati sbb die dpt hadiah pencapaian terbaik bg subjek alam dan manusia..masuk f1 aku dah berubah sek dgn die..tapi ia tak membataskan hubungan kami..kuakuakua..mcm pakwe makwe..heheheh setiap kali balik umah die yg aku tuju dulu..setiap kali raya umah die akan ada dlm agenda lawatan aku..umah aku die segan nak gi...ntah apsal..die takut dgn abah aku..huhu..aku lepak jek dgn bapak die.. maybe bapak aku diam sgt kot...begitula kitorg sampai aku ke sini..ada gak tpon2 die..hahah yg paling aku tak bleh lupa...ada ke die soh aku gi ngorat pakwe die..hahaha..yg si bodoh(aku laa tuh) pon ikut je laaaa..huhu ita tulihkan surat..aku tukang sain..ita dailkan no kasi ayat..aku tukang cakap nye..huhu..cis btoi.ingat dpt kt aku..rupe2nye dieorg bermain cinta...kuangkuangkuang...ntah ke mana mamat tuh pegi...tapi ensemmmmmm..huhu kenangan lama...die laaa yg ajar aku gi jengka 15 naik motor tak pakai helmet..mujur mak ayah aku tatau...huhu kalau tak..mati aku..dah laaa nk gi jengka 15 sbb nak gi umah lelaki tuh..kuakuakua..best btoi kenangan