CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 13, 2004

SLOT PAGI HARI

hayyie..ohayou gozaimasu...pagi yg indah dan ceria..alhamdulillah...tak panas sgt.. terasa nk gi sek skrg gak tapi aku masih waras..ntoh2 pakcik jaga pon tak bukak pintu lg sek bukak pukul 9 kang..tapi kelas aku pukul 10.30 arini..bile baca status emy yang manis itu kenangan,yg pahit itu teladan,keduanya tetap hidup dlm memori..keduanya menjadi rujukan utk kita memperbaiki diri(missed those time in past)..ntoh tetiba aku jadi sebak..hikhikhik..tatau kenapa..terasa mcm aku kehilangan sesuatu berharga di masa lampau..tapi bila aku pk balik..ape ekk..apa yg hilang dlm genggaman aku dahulu..masa berlalu..tanpa ku menyedari..hikhikhik..cepat jek masa berlalu..sedar2 aku dah 21 thn skrg..hua hua hua dah tua dah..menginjak umur 21 dahulu aku pernah buat janji..hikhikhik..nampaknye berjaya bertahan..keskeskeskes.. mula2 ramai kata aku bakal kecundang..especially aziah yg suke membangkang dan tidak bersetuju dgn aku..hikhikhik..insya allah aku akan pertahankan azam n janji aku sehingga tiba masanya..iaitu pada 2/1/2005..hehehehe