CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 23, 2004

selesai satu 8 menanti
 
 
hayyie...kahkahkahkah...ntoh pape laaa aku jawab jyouhousuugaku tadi (information mathematic)...cuak seyyyy...tapi tadi..sec tak rasminyer aku berjaya bertegur sapa dgn bdk sebelah umah aku...hikhikhik...gelabah gilerrrrr...tolonglahh...kalau ada rezeki aku insya allah ada laaa...hua hua hua..lepas exam..aku terasa nak gigit jek bdk china sorg lagi ni..lek lek laaa beb..tau nak tiru aku...sabo2 laaaaa sket..kasi aku peluang berjalan dgn tenang dan aman..ni aku tak sempat nk kluar kelas dah call soh gi lab cecepat..hamboiiii..ni sapa nak kasi tiru sapa ni... mujur aku berhati mulia...hehehehe..aku berkejar2 an menuju ke lab yg sejuk dan nyaman... hihihihi...kalau kantoi..mati aku....ehh bukan salah aku...salah die laa sapa soh die tiru aku..dh tiru tuh..bukan nak blanje makan ke..apa ke...hehehehhe...papelaaa...kene simpan perut sbb mlm ni nak makan sepesel..chef ayie nak masakkan utk aku..buat julung2 kali nye ayie masak something utk aku..kahkahkahkah...besh2...