CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 10, 2004

WEEKEND YANG MERIANGKAN

hayyie...huhu kedatangan sabtu yg aku tunggu2..well semalam emy dgn azi dtg..so kitorg celebrate besday kak fuza kat umah fariq..aku dgn mamai2 nye tlh masak kari ayam campur terung dgn kentang..muahahahah mcm ntah pape ntah..pastu balik dr umah fariq lepak kat umah kak fuza buat slamber party..tapi malangnye azi dah terbongkang tido awal..heheh lepas subuh kak fuza n emy berganding bahu menyiapkan sarapan cum lunch...aku tido dkt azi..heheh bile lagi mau tido sebelah azi..hehehehe...pastu azi terpaksa balik sesorg.. sian die..heheheh amy plak bermaraton gi umah aku..sbb die terlambat nak gi meeting.. haahaha emy balik umah kak fuza membawa kak mila dan perkhabaran di luar jangkaan.. hahah takpe..aku dah bleh mengawal perasaan kuyashi aku..tak eran pon..hari sabtu bermula agak lambat..bangun pagi ehh pagi ka?? iye kot cuci muka gosok gigi makan nasi lemak yg kak fuza buat..semakin cemerlang pembuatan sambal ..pastu semayang zohor jemaah..hihih pastu sementara tunggu emy baca dulu tazkirah mengenai cinta dr buku isteri tauladan..heheh lepas tuh ngaji dgn baca tafsir...aku plak lepas tuh lari balik umah dgn alasan nak kemas umah aku yg dilanda garuda dan todak ..skali balik plingggg...keajaiban telah berlaku yg mana umah aku tlh kemas..kecuali kasut..hahah kasut banyak sgt..tak muat rak..tak tersusun langsung..well emy arigatouuu hua hua..syahdu dan terharu skali..kalaula azi bleh souji kat umah aku kan best.. kan azi kan kan??..hahahahah oklaaa lepas ni nak gi markyou..masa tgh pilih2 ikan kan markyou ada plak suara yg amat ditunggu2 iaitu..ehmm korg tak terasa nak dot dot dot..haha sebenonye ayat tak abis pon tapi memasing dah menjawab nak2..jom2..cuba teka nak gi mana..hehehe gi mana lagi kalau bukan sushi..skrg ni dgr je sushi melenting2 nak pegi..dah kenyang mcm mana pon sure bleh telan punyer.. arini ada main badminton dgn bdk2 indon APU..hahahah nak sgt buat piala thomas kat sini...meh kita bertempur.. heheh semalam dah citer azam baru kat kak fuza dgn emy..tapi aku teringin nak share azam baru tuh dgn "dia".."dia" yg selalu soh aku buat tapi aku ngelak....huhu..biasak laaa degil.. hahaha..hahaha masa badminton plak aku diajak bergu dgn org indon...lawan itosan dgn koh..muahahaha nakamizo sensei mmg best..siap promo sorg mamat lagi kat aku..hikhikhik..yg aku lawak nye tuh tgh2 main tetiba terberangan..haha apa lagi terkejo2 partner aku..tp 2 kali aku smash tak bleh angkat diorg..hahahha..malam tuh emy dgn kak mila balik awal sbb ada meeting..before makan kak fuza dgn kak mila bukak butik...hahaha..gile besh gambo yg aku tangkap sampai aku terasa geli gilerr..bueekkk..dah laaa peluh2... pastu emy dgn kak mila masak tomyam seafood dgn ikan bakar..perghhh terancam btoi..pastu layan soalnya siapa...aku jek yg layan..diorg sume berlayar ikut cristopher columbus..hahaha pastu tunggu subuh pastu tido lambat..bangun awal hahhaah..pastu mandi2 balik umah off komp pastu gi semula umah kak mila...brunch meehoon sup..sambil layan cinta kolestrol..dgn video sepanjang kat sini..pastu siap2 gi anto emy balik..jejalan kat machi..cis2...masa aku takde duit ni laaa masa tuh die buat sale...amik gambo furikura..hahaha lama gile beratur..giler btoi klik sana klik sini..cumel btoi jadinye..pastu balik...malam nye tido awal sbb sabishi(sunyi)giler...hahahah bangun pon awal...wowww gile besh n saiko weekend kali ni..kalau azi dgn ju ada kan best heheheheh lenkali jomlaaaa buat slumber party lagi...