CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 13, 2004

EDISI LEPAS EXAM

kuikuikuikui..mcm2 terjadi..yg menyentuh hati...mencarik perasaan..huhu..masa kelas algorithm tadi aku bengang laaa dgn ito sensei..ada ke die kata bdk2 ryugakusei meniru ensyu..ciss btoi..aku siap buat muka lagi kat die..hua jahat btoi..pastu masa jugyou die aku buat daisuugaku..huhu tibalah masa ditunggu2 die kasi ensyu..nampak mcm mudah tapi aku dok jauh dgn bdk china so tak bleh nk tanya sgt..kang sensei cap tiru lagi..dah siap aku anto die..ada salah buat balik..last2 aku sorg jek tinggal dlm kelas tuh..masa pon dah lebih 8 minit..huwaaa aku dah kalut gile masa tuh..tapi sensei dgn baik hati nye menunggu aku sampai aku siap buat..lepas tuh homework minggu dpn aku anto terus tadi..die terima plak tuh..siap masa aku nak kluar die bukakan pintu lagi... hua hua hua terasa syahdu plak dgn sensei..btoi..algorithm tuh dgt best kalau kiter berjaya buat die.. kejap lagi ada internship..huaaa dah laaa dpt ito sensei..cis cis cis..takpa2 die baik...masalah ito sensei ni ialah aku susah nak paham percakapan die..gile susah..internship aku berlangsung sama ada akhir bulan 10 atau awal bulan 11..sekurang2 nye ada 8 kali perjumpaan pastu kene buat JAVA program..atau database atau algorithm..last skali ada presentation..cuak gilerrrr...iskk lapo plak arini sempat makan yogurt aloe vera dgn air kotak..huhu nice meal..pekse tadi..hua2 doakan aku berjaya...malas nak ulang2..dah laaa ulangan die buat minggu depan..lagi 9 papers yg tinggal..iskkk..kelas banyak lagi..report tak siap lagi..exam tgh kelas tak abiss..berterabur idup aku...hikhikhikhik..tenang2..