CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 30, 2004

HARI yg kuRANG Memberangsangkan
 
aku sebenarnya dah sgt2 mual dgn exam ni...mmg dah mual sgt2...uhuhuhu...apa bleh buat ini pon 1/1000 dr ujian dunia....dah penat sesangat dah... n aku juga terpaksa mengambil keputusan yg sgt berat..aku tau aku bakal dilemparkan kata2 sindiran dan ejekan lantaran terpaksa mengambil keputusan agak drastik dan diluar kemampuan ku... tapi ntahlaaaa...sebak rasa dada biler memikirkan banyak sungguh risiko,banyak cemuhan,banyak sindiran yg terpaksa ku telan... tapi apakan dayaku..aku hanya mampu merancang tapi Dia penentu segalanya....aku terpaksa menerima hakikat yg serapi mana pon perancangan manusia tapi tak bleh nak lawan ketentuan yg maha esa...aku yakin n aku percaya ada sesuatu di sebaliknya yg aku sendiri tatau...aku perlu tempuhi sume ini dan mencari hikmah tersembunyi disebalik keputusan ini...ya allah bantulah aku....aku tak perlukan pemahaman dr semua tp aku perlukan  pengertian dr mereka2 yg rapat dgn aku.....bukan niat aku utk memungkiri sume janji tapi aku tiada daya.....maafkan aku