CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 17, 2004

awak, saya ni ego sgt ke
 
Awak..saya ni ego sgt ker??
Awak
Hari ni awak nampak serabutSemo orang kutuk
Tapi ada gak hati yang puji jadik you can always count on me
Awak
Hari ni awak senyum kat saye
TapiSaya buat2 tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan
Awak
Hari ni awak datang kelas saya
Tapi Saya buat bodoh ajer
Padahal Bumi nie raser cam dah tak cukup graviti
Awak
Hari ni awak nampak comel
Semo orang puji
Tapi saya puji dalam hati
PadahalNak gak puji sekuat hati
Awak
Hari ni saya senyum kat awak
TapiAwak jalan depan saya
JadikSenyum pun tak gune
Awak
Hari ni awak tego saya
Tapi Saya buat2 pekak
PadahalNak elak daripada tak boley berenti borak
Awak
Hari ni saya tego awak
TapiSaya tego awak dalam hati
JadikAwak tak penah dengar all the gud lucks and takecare hari2
Awak
Hari ni kita duduk semeje
TapiRaser cam jauh giler
PadahalTak sampai sedepa
Awak
Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap ape
JadikSaya blah mcm tu ajer
Awak
Hari ni berubah situasi
TapiSaya still kat sini
PadahalDah kosong tak berisi
Awak
Hari ni saya nampak awak dari Mc D
TapiAwak tak macam dulu lagi
JadikSaya terdiam sendiri
Awak
Hari ni saya dah janji..nak pergi
TapiTak tau kenaper tak boley pegi
Awak
Hari ni saya menyesal ade ego yang tinggi
Tapi dah takde harapan kat sini
JadikNak tak nak terpakse sendirik
Awak
Hari ni hari terakhir nampak awak
Tapi awak tak toleh sini awak focus kat tv awak
hari ni saya tgk gambar kiter senyum
tapi gambar tinggal gambar
nak buang sayang nak simpan sedey
awak besok antare kita ader balai berlepas
besok tak da besok untuk saya
besok jugak tak de besok untuk awak
awak semoge satu hari nanti saya menginsafi diri
 tak nak ada ego tinggi lagi buwat sakit hati
awak sebelum pergi hari ni..
kat sini saya janji semua ni untuk awak
Sebab kenal awak anugerah terindah penah saye miliki
terime kasih awak
 
hahahah aku jumpa sajak ni kat tokeykedai..nanti ada sambungan die lagi..banyak giler kenapa aku letak sajak ni...haaaa aku pon tatau sbb aku rasa sajak ni cute sgt..hikhikhik as usual tiada kaitan dgn aku...sajek jek suker2..ok..no gosip keyyy