CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 26, 2004

HAYYIe....
apsal aku rasa paper aku tak berkurang ni..ahahahah tadi abis satu paper...programing... tatau aaaaa mende yg aku jawab...ahahhahh aku pon dgn terer nye pegi kelas pada pukul 7.53 sampai dpn pintu bilik peksa...hahaha pekse stat pukul 9...kelas plak bukak pukul 8.05 lebih kurang...buang tebiat sket arini...lagipon maleh laaa jln tengah2 panesh ni nnt berpeluh nnt aku rimas..dh laaa bdk2 jpn kalau dtg bukan reti nak pasang ekon...aku dgn baik hati nyer meng"on"kan sume ekon yg ada..siap set 23 degree lagi...ahahaah nnt aku gak yg rimas ekon tak pasang....mula terasa mau memberontak..hehehehhe..bajet ganeh laaa tuh (@_@)m kepala hotak separa pusing2..rugi seyy tak fotostat buku teks semlm..kalau aku tau bleh bawak nota die dlm kelas aku fotostat skali dgn buku2 teks...rugi giler..dgn sume2 buku aku fotostat..isk2 sungguh rugi.. dlm tp mujur gak aku bawa nota die dlm kelas..kalau tau lagi bertambah2 kerugian aku heheheh ngantok ni.....isk2..ptg ni ada lagi gengo riron...ni lagi laaaa..semakin aku baca..semakin aku kelabu asap mengenainya...dr thn lps sampai thn ni dok cakap pasal prolog tp ntah mende ntah prolog..aku kalau diberi pilihan tamo nyer aku masuk kelas fujita...sensei yg agak berumur ni gaya die cakap menyukarkan gegendang telinga aku menangkap butir bicara lantas menjadikan otak aku tak bleh nk proses mende yg die cakap.. senang cakap aku susah nk paham laa mende die ajar kat kelas...hehehhehe..oh tidakkkk.. doushiyou...oklaa..lepak library sat...konon2 blajo laaa tuh...pastu semayang pastu dok kat lab sbb ekon kat lab kuat giler..aku suke..heheheh nyaman skali