CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 01, 2004

hari ini hari istimewa.................

hari ini sepanjang hari aku taihen gilak....3 chukan dlm masa sehari btoi2 memenatkan kepala hotak....balik tensennn jek..

tp pukul 12.03 lebih kurang...aku tlh digembirakan dgn berita dr somebody yg aku sayang..terima kasih kerana menceriakan hari lesuku ini..hehehhehe congratulation dear....alhamdulillah..kebahagiaan ko sampai gak kat aku...tahniah krn berjaya bertemu dgn org yg ko suka selama ini...btoi...dgn keberanian mimpi menjadi nyata....aku doakan semoga kebahagiaan ko berkekalan sampai bila2....selamat menempuh alam baru yg penuh dgn suka duka sebuah kehidupan....semoga ko tabah menghadapi nya... kerana ketawa dan air mata adalah rencah utama dlm percintaan

hehehehhe......