CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 20, 2004

yeaa..jiken yg penuh riang ria

memandangkan jikken last week..isi kandungan report agak mudah..maka kitorg sume tak kene saitesyutsu(kene anto semula report)..jikken minggu ni mmg mudah..even byk sgt mende baru tp malangnyer ade badigol soot kat grup aku yg gatai tangan dok tukar2 suis..kitorg menemui jalan buntu apabila result yg kitorg dpt salah...tak jumpa result sebeno..dh byk kali dibuat semula..diprogramkan inputnyer...tak gak dpt result..mujur ada grup yg kene ulang balik jikken minggu lepas...menjadikan kitorg tak kesepian...rupanyer suis tuh yg menjadi penghalang..aku mmg hangin dgn badigol soot nih..masa awal2 dulu2...masa dpt komp dgn fpga board..sebuk tekan sana tekan sini..klik sana klik sini..sampai tersilap2...ni dpt control board dgn cpu pon gatai2 tgn nak tenyeh itu ini,....aku mmg nak tampo jek td...masa tgh2 jikken die diam plak..berpura2 berfikir..blah laaaaa...last2 report tiru org gak...

abih jikken aku melangkah ke markyou utk membeli milo...siap dgn air milo dlm kotak aku beli..hikhikhik..juga membeli barang2 dapur lagi...lama giler jalan kaki..lenguh apabila mempraktik kan cara jalan yg diajar semlm..bawak barang berat sambil jalan dgn kedudukan tulang belakang yg tegak..pastu kaki silang2...mcm catwalk..tp aku dh jadi godzilla walk..tp kesannyer mmg ternyata bagus..sampai lenguh blakang aku....jalan slow nak mampos...dekat sejam...hihihi..

balik umah...sembang2 dgn seko beruang kutub yg terlepas dr alaska ke milwaukee..hihihi syiok yek berhibernasi...sambil bukak balik kesah dolu2...masa kat maktab...hihihi sampai teringat aku kpd twin aku...krn besday kami sama..nak kasi apa erkk kat twin...wendusshh gilosh...