CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 05, 2004

sambungan kisah kenangan kat 5th college

berbalik kpd kesah kitorg kat 5th dulu...roomates aku mempunyai pelbagai ragam yg menarik.. terutama skali dayot..tuan pengetua kolej dah sediakan katil dgn tilam yg empuks...tp dayot setia membentangkan kain batik di atas lantai dan tido tergolek kat situ...dayot gak gemar membasuh pepagi....ada gak kekadang die basuh baju malam2...skali dayot tido atas katil..org akan ingat segumpal kain yg bergulung di atas katilnyer...hehehhe..korg nak tau tak apa rahsia dayot menang no 2 pertandingan kanji....hehheh rahsia nyer selepas korg tulih kanji2 tuh sume atas kertas..masa tido korg letak kertas kanji tuh kat atas bantal...pastu tido...insya allah berkesan...itu yg dayot buat masa org lain tgh pulun ngapal kanji...dayot sgt sukakan ikan paus.. aku pon tak paham kenapa mesti ikan paus...takpe laa org yg ada seni mcm die jek yg paham.. die gak tere main game hp nokia...main ular2 tuh...besa die main aku tukang jerit...hheheheh besa laa aku emosi terlebih...
afzan plak tak gemar brekfes pagi...afzan selalu mengajar ajaran sesat kepada kami sume..iaitu menelek syahid melalui kad2.. siap ada kira2 lagi tuh....pengikut setia afzan adalah emu muzu2 syiwi n da gang afzan tere buat air milo...sbb gaya die mengacau air milo tuh menjadikan aroma milo tuh naik sampai satu bilik...afzan gak gemar muzik2 yg deras2...selalu bilik kami di ketuk oleh bilik chiput krn diorg mau semayang ...hahahha aku tak bleh lupa saat diorg pasang lagu sephia kuat2....gilak aaaa....afzan gak yg memperkenalkan linkin park kepada aku..heheh aku mana tau sume2 tuh..org kampung...banyak gak ilmu2 sesat yg afzan ajar..spt menelek itu dan ini...die ni kalau posa..kene bukak posa dgn piza..kalau tak kitaran idup die tak lengkap...die juga sangat menyayangi pikachu die yg kaler kuning tuh...
aza plak...die ni pendiam...skali kene usik muka merah jeks..kitorg suke pasang telinga masa die ckp dlm tepon dgn kaum kerabat die..sbb apa...hehehe sobabnyo..dio ni kalao cakap sodap donga ..heheheh..dio org nogori..tuh yg suke dgr loghat die tuh...pure laaaa..lagi satu die ni asal cuti jek balik kampung....asal cuti jek balik kampung...tak kire laa cuti tuh 2 hari ke..3 hari ke.. pastu suke dgr citer pengembaraan die masa nak balik kampung...n nak sampai sini...mcm2 yg terjadi...hehehhehe die ada kembar kat korea...die sama kembar die suara sama...muka pon ada iras2...
satu kesah yg aku tak bleh lupa adalah...masa diorg ni pegi tgk felem industan..kabhi kushi kabhi gham...masa tuh yg aku ingat ada syiwi,emu,muzu,dayot,dan beberapa org lagi....muahahah ada ke memasing balik dgn mata yg bengkak....aduihhhh laaa tak patut sungguh....heran sungguh aku...diorg nih...padahal bukan sedeh sgt citer kkkg tuh.....tp besh aaaa..dulu2 kalau nak tgk movie..bawak vcd p bilik kak senah...akak..tumpang tgk vcd...kitorg kat sini baik dgn kak senah n da gang...diorg sgt baik terhadap kami sume..sudi memberikan kami pinjam kom die utk tgk citer..hahaha yg paling cis masa tgk citer kakashi...aku ni penakut sket kalau tgk citer mcm tuh ...hehehe tak pasal2 aku dok kene marah dgn aziah n emu sbb menjerit..padahal part seram tak tiba lagi....
aku kalau merantau gi bilik syiwi...sure syiwi tikah n aziah tgh bukak dapur die..ida pon join sama...ahahahah asyik2 langkah kanan aje..aku pon tatau mengapa..kekadang maleh balik bilik...susah2 syiwi bawak turun tilam n toto die...tido dgn aku..heheheheh...syiwi pon kalau weekend suke balik umah..umah die dkt jek..kekadang aku hikut die balik umah die..hihihi.. bukan kadang2..selalu aku nyibuk kat umah die....aziah plak suke geli dgn aku..padahal aku insan besa ajaaa...heheheheh....tikah tere alter makanan..kalau tak cukup die pandai ubah jadi cukup...hehehehe..mcm2 die buat...kekadang diorg open bilik..hahahah mmg meriah.. masa besday sapa arituh...ida kot..diorg open bilik..fuiyooo meriah gilak aaa.....
tuh jek kot serba sedikit memori kitorg kat 5th...kalau ada lg esok lusa tulat tungging aku citer lagi...sekian utk arini....heheheehe..bak kata blog peanut hidup tak selalu indah,tapi yg indah itu ttp hidup dalam kenangan.....