CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 15, 2004

sambutan hari jadi kat 5th

memandangkan besday aku dah dkt..maka aku pon nk story laaa sambutan hari jadi kitorg kat bilik f3...huhu permulaan sem kitorg selebret besday afzan ramai2...masa tuh dak2 ni masuk bilik kitorg n kejutkan afzan dr tido..huhu siap tenyeh2 air bedak sejuk ke tepung kat muka...nyanyi2 lagu epi besday dan makan2..afzan pon membancuh air milo hikmat die kpd kitorg sume..act aku tatau pon diorg nk celebrate besday afzan..huhu n aku tatau pon besday afzan biler..hikhikhik..amik2 gambo...kalau ada lg gambo masa besday afzan tuh..mmg muka memasing putih hasil tempekan bedak sejuk yg diorg main sekejap td...meriah sat bilik aku dgn hiruk pikuk suara diorg...masa tuh aku tak bape kenal..dan ada separuh nyer tak kenal langsung dak2 ni..bdk baru masuk laa katakan..so nak sembang pon segan2 lagi...jiran tetangga pon dtg memeriahkan sambutan hari jadi afzan..
pas tuh besday aza..jahatnyer kitorg ni...kitorg wat buduh jek masa besday aza lepas kelas aku terus pegi midvalley utk membelikan sebijik kek blueberry utk aza...kek blueberry adalah kek kegemaran kami...aza pon masa besday die diamm aje...lagipon die terkenangkan kembar die yg ada kat korea...huhu masa malam2 tuh kitorg siap2 kek...pasang lilin pastu tutup lampu..aza terkejut gilerrr hihihi...nyanyi lagu epi besday bersama2..potong kek dan makan2 bersama jiran tetangga...dan keesokkan harinyer..nyahahahhahahah etto citer keesokkan harinyer tak dpt kelulusan oleh aza lagi utk dipublish..maka aku kiv dulu...
pastu besday aku..iaitu 2/january/setiap thn...hehheheh masa besday aku ni aku tak rasa bende2 pon..cuma member aku ada tanya...ehh tak cuak ke..umo kiter dulu stat dgn no 1 laa ni dah jadi no 2...huhu cuaks gak...malam tuh aku tgh terlepek atas lantai..penat..tetiba lampu terpadam..aikkk..huhuhuhu rupe2nyer dieorg buat seperais kat aku...kandou2..suke sgt2...hihihihi...
masa besday dayot aku tak igt..rasa mcm tak selebret jek..hahaha maybe cuti kot masa tuh..
maka dgn rasminyer tirai kenangan 1nensei aku tutup....lepas ni citer masa naik 2 nen sei..heheehhe mcm beh2 plak wat mende alah ni...bleh wat novel ni