CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 16, 2004

letih bermain dgn mimpi

sebenonyer saje jek...menghilang kebuhsanan...esok ada chukan..ehmm cuba utk berfikir tentang apa yg aku alami semenjak 2 menjak ni..ehmmm...act aku pon tatau apa yg dah berlaku dgn mental aku..semenjak 2 menjak ni tido aku selalu diganggu dgn mimpi2..setiap malam mimpi berbeza yg aku alami..dan sume mimpi2 tuh adalah mengenai apa yg aku alami sejak aku kenal siapa aku..maknanya sejak aku kecik...sampai ke beso..sumenyer bersimpang siur..gamat dan bercelaru..kekadang ada gak kesah tuh aku bleh tau..sbb mmg aku igt..dan ada jugak yg aku tatau apa tuh..kalau dlm mimpi tuh aku berlari..sure lepas bangun tido aku akan rasa letih giler.. huhu...kuantiti tido mmg cukup tapi takde kualiti..huhu..rasa2 baca dah doa seblom tido..heheh baca doa bahasa melayu..hihihi...tp ntah lew...maybe aku terlalu banyak berfikir mengenai apa yg dh lepas...tp mimpi yg paling besh adalah masa tuh tatau umo bape tp b4 tadika..kat pemanis 1 segamat..masa tuh abah baru blk keje..aku n alan berlari dkt abah tp abah amik n dukung aku..mmg ada kejadian tuh ketika realiti...aku still igt n alan merajuk menghentak2 kaki..pastu abah kasi alan jajan mamee..huhu pic die pon ada..mimpi mak rotan guna getah paip tuh pon ada...realitinyer mmg aku ada kene rotan dgn getah paip sampai berbirat blakang aku...aku nangih dlm mimpi sampai terjaga pon aku nangih skali..huhu...
mainan tidur aje..tp tatau laa...hihihi..maybe dah lama tak tpon abah kot..tuh yg abah panggil dlm mimpi tuh..mungkin jugak..hihihih...takpelaa kalau begitu....