CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 21, 2004

hadirnya membuat hati ku kembali berbunga

hari ini..aku terasa spt di awangan...hadirnya ibarat bunga..yg baru hendak kembang mekar.. walaupon dia tidak tahu apa2..tp kehadiran nyer membuatkan aku tersenyum..lapang dada ku.. terasa ketenangan yg aku tunggu2 selama ini tlh kembali..die membuatkan senyuman mekar di bibir ku sepanjang hari..die membuatkan aku bersemangat utk ke kelas...walaupon seboring mana pon kelas itu namun aku tetap gagahi...terasa kekuatan dan keyakinan di kembali kan.. walaupon die bukan milik ku mutlak...namun kehadiran nye membuatkan aku semakin yakin utk melangkah ke dpn..die membuatkan aku melupakan kelukaan lalu...
selamat datang nadira...terima kasih sbb membuatkan umi kembali tersenyum..terasa spt dilamar jejaka idaman plaks..hikhikhik