CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 12, 2004

sambungan kisah kat 5th

ehmmm..baiklah pembetulan2..hehehe sebenonyer kelas tutorial kitorg ialah m5..huhu sori2 oklaa ni ada gak kesah masa kat kelas tuh...masa dekat2 dgn exam week..hehehhe ntah angin gosip puting beliung mana yg bertiup dan mengatakan bahawasanya kelas tutorial kimia en.azman cuti..huhu tp gosip tuh bertiup dikalangan bdk2 pompuan jek...huhu maka dgn suka hatinyer kitorg sume ponteng..ptg tuh ntah sapa terserempak dgn aji n sorg mamat putih2 ntah apa nama die..tak hingat..huhu..rupa2nyer yg pegi kelas tuh cuma aji n mamat tuh aje...bersama en azman huhu yg lain sume ponteng...hikhikhik..klako giler...beberapa kali lak tuh insiden yg sama berlaku..
heheh di dkt2 pertengahan sem...mula2 laa bdk2 ni dilanda angin asmara..huhuh..weekend jek nampaklaaaa beberapa pasangan berdeting..siap ada yg wat double date tuh...hehhee yg paling tak blh lupa biler time ada satu pasang ni stat berdeting..huhu ..masa tuh yg lalu lalang menuju ke lobi sume pakat dok berkumpul kat bilik aku..termasuk jiran tetangga..melahirkan rasa terkejutnyer apabila melihat pasangan ini mula2 berdeting..siapakah dia...hehehehe..selalu gak terserempak yus dating dgn abg lipeh die..hihihih..ada salah sorg rumet aku..heheheh beh gak citer cintan die...main miskol2..ckp sepatah pastu off hp...pastu cakap sepatah..pastu off hp ..pastu ckp lg pastu off hp...lama giler lak tuh ..hihihihi...sorg lg rumet aku dh stat p dating kat uda ocean..before die pulang..hehe..sana sini org berckp pasal gosip2 liar dan hangat..huhu... yg mana setia dgn syahid nyer still setia..pastu jeles biler syahid mereka kuar dgn org lain..hihihi mulalaaaa frustt tertonggeng2..huhu...n aku setia dgn syahid yg bertukar ganti...siap bleh wat teka teki siapakah syahid aku arini..yg paling lamaaa...adalahhh clark kent hahahahha lawak plaks...huhu...kenangan2...hihihihi..act gelaran syahid ni pelbagai...ada tuh digelarkan dgn nama rejoice,abg2 yg dinyatakan kat entry yg seblom2 ini..pastu apa lg erkk etto CK,pastu ntah pape lg laaa..tp yg lama merahsiakan syahid nyer adalah dayot...aku tak ingat dah bareta ke blom syahid dayot..dgn emu..hihihi..
kemudian kitorg sume berganding bahu menyediakan persiapan utk sobetsukai...sensei plak mintak dak2 ni wat persembahan kebudayaan..maka terbentuk laaa kump kompang,nasyid, tarian,silat dgn koir..huhu...aku ntah cemmana terjoin team tarian..walaupon aku tak reti menari..huhu sume participate...even sebagai tukang bungkus hamper..hihihi..sakit lutut woo menari tarian zapin yg diajar oleh mai..huhu..kene duduk pastu berdiri..pastu duduk balik..huhu aduhhh..pastu kene rehearsal dpn sensei...sementara itu kitorg disuruh wat persembahan masa malam emas asasi...kat hotel yg kat sunway pyramid tuh dkt dgn sunway lagoon ntoh hapa ke nama die huhu wat nyanyi lagu mirai...oklaaa..bleh laaa diterima...dah lew kene nyanyi dpn pak lah...n hampeh nyer dak2 asasi ni adake diorg kasi mic yg tak berfungsi kat kitorg..mmg spoiler sungguh..hampehhhhh..memalukan ajeeee..mujur join tuh free..kalau tak lama dah kene bako 11th tuh...berbalik pd persiapan sobetsukai..mmg besalaa..susah senang bersama2....nak carik sponsor lg..susun atur majlis..protokol lg..bab pakaian..cenderahati,kad jemputan dan byk lg laaa..buat kat hotel legend...bengang giler sehari seblom sobetsukai tuh...tetiba gigi geraham aku nak tumbuh..ya allah sakit nyer tak terperi...huhu sampai afzan pon cuma mampu menggosok belakang n menenangkan aku...dan tak disangka2..pagi esoknyer...pipi aku bengkak sebelah aduhhhh laaaa....dh lew malam nyer nak menari dah...masa tuh tuhan saja yg tau betapa aku tensen pastu mmg rasa tak larat sampai rasa nak demam...aduhhhhh..hihih aku pon takde simpan sume gambo2 masa malam tuh sbb buruk nak mampos...so far oklaaa bleh gak lew pusing2 atas pentas...mlm sobetsukai tuh dak2 ppktj join skali..heheh aduhhh maleh nak kenang lama2..heheheheh kang malu sendiri...esok sume flat..keletihan..
tp oklaaa..1st time wat menari tarian zapin...kat atas pentas yg licin hihiih hampir mau tergolekk tp pipi aku membengkak sket punyer lama..huhu..
oklaa beb..aku blah dulu...nnt aku sambung balik...