CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 04, 2004

sabtu.....ujan erkk arini

arini ujan..huhuhu bangun pagi(erkk pagi kaaa)....bukak sliding door..ujan turun mencurah2..penat dah tido nih..hikhikhik..tp kalu tak tido rugi..dah lew cuti nih...nak wat apa erkk arini..melawat puyoyon kak fuza laaa...tp sure lambat..weiiii bangun laaa weiiii aku buhsan nih...kang merapu lelebih kang..huhu...suramnyer arini..sesuram hati ku ini..huhuhu..

oklaa memandangkan aku dah buhsan..aku nak citer arrrr kesah idup aku dan kengkawan masa kat aaj..ni citer pendek jek...1st year kami sume dok kat kolej kelima..kolej yg sangat aktif..huhu masa tuh aku dok sebilik dgn afzan,dayot n aza..blok kitorg ada 4 bilik jek..seblah kiri bilik aku adalah bilik chiput dadi anne dgn sorg akak tuh..dan sebelah kanan bilik aku adalah bilik iza,syima,n nawar dan atie....act bilik kitorg ni special sbb mempunyai bilik mandi dan tandas sendiri...takde pagar dan terletak dibawah syokudo(dewan makan)..aku tensen kalau hari rabu.. palapes akan brekfes awal..so berketuk ketak kasut diorg menghentak lantai lantas membangun kan kitorg...tp aku suke lepak bilik syiwi dan yg lain2..membuat lawatan sambil blajo...heheh
satu tabiat kitorg kalau pi dinner suke berlakon mengunci pintu..dan afzan sgt tere melakonkannyer...bilik kitorg gak menjadi tumpuan kengkawan especially before di dinner dan selepas dinner...krn sudah menjadi tabiat kitorg lepas makan pegi sampou(jalan2) menghala ke bukit tenet...tgk lampu2 highway dipasang...kitorg kalau petang jumaat amat gemar bermain bola jaring ataupon main apa kebende kat padang..besanyer ramai gak kene pakse turun beriadah...tuh sebabnyer kalau ada perlawanan bola jaring..grup kitorg mmg handal..krn stamina cukup dan dibantu dgn shooter yg berkaliber(jart n syiwi)heheheh..yg lain pon handal gak...
xtvt bilik aku kalau malam2 tuh..kalau tak kuar merewang ke..besanyer akan pegi kfc(kafe fifth college)membeli kopok atau makanan ringan lain...kekadang ptg jumaat afzan dan sekutu2nya akan ke pasar malam kat kerinchi...aza suke balik kampung...dayot plak sekutu afzan dan aku.. ehmm lepak melepak..kekadang sahabat handai dtg menjenguk bilik kami ini...muzu2 emu dan sebagainyer...jiran tetangga pon sama...tujuan diorg dtg menjenguk bilik aku tak lain tak bukan adalah utk xtvt meneropong atau menskodeng...kerana tingkap bilik aku mmg sesuai utk xtvt itu..penuh dosa dan noda tingkap itu..
bilik aku gak menjadi pusat mengorder piza n mcD...kekadang tuh sampai 2 3 kali abg tuh dtg bilik kitorg...hahahah nama dayot pon dh tukar jd intan ***...ntah tak hingat dah...hikhikhik.. teruk sungguh..
aku ingat lagi..stesen radio kegemaran blog aku..stesen ini dirintis oleh aza...kitorg dgr masa bulan pose...lps sahur tuh layan laa..kekadang sampai kol 3 pagi..hahahaha mmg beh stesen radio itu ialah stesen RMKL...hikhikhik..mmg klako..dan hampeh skali
kitorg pon mempunyai gelaran abg2 yg ramai..yg paling aku ingat adalah abg kucing...hahaha kalau mereka2 masih ingat kpd sirah abg kucing nih...hahahahah sian sungguh..abg kucing ni menjadi pojaan afzan....sampai kesudah...lagi satu masa diorg kecuali aku pegi jogging...hahaha terjumpa plaks dgn abg joging...huhu..etto abg kamal...abg apa lg...ramai laaa abg2 yg menjadi pojaan kami...hikhikhikhik..bukan itu saja..malah emu pon mau menumpang abg..hehheh
aku dgn jart mempunyai kegemaran iaitu pegi menonton wayang free kat asia eropah institut.. setiap hari rabu...kitorg akan usha citer apa yg nampak mcm menarik...pastu kitorg pegi tgk.. kalau time filem dr jerman..masa tuh dak2 persediaan jerman pon turun...aaaaa masa tuh ramai laa yg tgk..kalau citer2 dr negara yg besa2...masa tuh bape2 kerat jek yg ada...
tu aaa serba sikit citer kat fifth college..hehehehhe...mmg beh dok situ..byk kenangan..nanti kang kalau ada lagi aku sambung