CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 03, 2004

assalamualaikum..yoshh lama gila aku tak masuk tulih blog ni..oklaaa skrg aku nak buat ulasan rentetan peristiwa bola semalam...semua games mmg sangat2 memcabar..bukan setakat pemain malahan penonton..mmg aku sampai skrg masih berdebar bila mengenangkan saat2 penalty kick masa lawan dgn okayama..mmg cuak nye hanya tuhan sahaja yg tau...terima kasih sesangat kepada sume yg membantu..pemain2 oita dan penyokong2 sama ada di tepi padang,kat oita,tokyo, dan malaysia....ok..skrg aku mengulang kembali saat2 mendebarkan semalam..1st game oita lawan hiroshima..masa tuh oita menang 2-0..2nd game lawan kansai...mmg cemas gaks aaaa lawan dgn kansai..tapi menang gaks 1-0..paling buat aku senak perut bile lawan yamaguchi..takut sejarah lama berulang kembali..tapi alhamdulillah kami seri 0-0 dgn yamaguchi..last game dlm kump dgn ehime..bosan maaa lawan ehime..pon seri 0-0..kenapa bosan aku pon tatau sbb diorg kata taktik...paling gile babeng skali masa lawan okayama...bersyukur sesangat tuhan makbulkan doa kitorg..masa penalty kick last skali tuh mmg paling saiko skali laaaa...dan akhirnya kiter berjaya..masa tuh aku dgn itosan menjadi penyampai berita tak rasmi kepada kelab penyokong oita kat tokyo..masa final...mmg masa tuh aku takde nak riak2 mcm masa lawan okayama...kire slow sket laaaa dan alhamdulillah menang 2-1.. kesimpulan...mmg saiko nak mampos..sayang takde video cam masa tuh tapi takpalaaa sampai aku masih ada ingatan akan aku kenang games taun ni..best sesangat jumpa member2..tapi agak hampa tak dapat jumpa nani..teringin sangat nak jumpa die.. kengkawan pon masih tetap macam dulu..still mesra dan best..dan ada jugak yg berwajah baru..jumpa toda sensei dgn miyajima sensei...hehhee kene puji beb..tapi malas laaa tulih kat sini..kang org kata riak plak kang..tapi...ehmmmmmmmmmmm takpalaaa malas nak tulih laaa..kang kontroversi laaa plak..tapi tahun ni berjaya kawal perasaan sedey masa peluk bebeh..tapi aku berjaya tak nangih mcm tahun lepas..aku just mengalirkan air mata bila berjaya masa lawan dgn okayama aje ..kuikuikui..oklaaa nak cau sin chi