CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 06, 2004

hayyie..keskeskes..arini ni aku jadik model..ada org suratkabo tuh amik gambo siap masa makan punye gambo pon die nak amik..tapi sayang tak sempat nak bersolek...lain kali laaa ekk...kelas pon tak byk arini just ada 1 aje..mujur hara sensei punye report senang aje..aku buat terus anto...huwaaaa dah laaaa kom aku rosak..kene virus..sedey nyeee terasa kehilangan sesuatu yg berharga skali..bosan gile umah aku...cepatlaaa siap wahai kom...aku tak sabo menanti kepulangan mu....ngantoks gilossss...cepatlaaa weekend..nak tido cukup2.. takmo dah asobi tetengah malam...terasa seksanya badan...dah rehat cukup2...pastu nak mulakan idup baru..semalam aku tgh membuka lembaran baru dalam idup kawan aku...semoga kehadirannya membawa makna dalam hidupmu wahai sahabat...keskeskes