CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 10, 2004

hayyie..lama gile aku tak tulih mende2 kat blog aku ni...arini aku pon tatau apa yg aku pikirkan..tapi agak kritis jugak laaa pemikiran aku..kata org berfikir sejenak adalah lagi bagus dr membaca seumur idup...kekeke ntah ye ntah tak.. menyorot kembali apa yg aku dah buat semalam dan kelmarin..ntah..tak ingat mende dah..yg aku tau komputer aku dah kembali dara..sbb dah dibaiki..pastu gi shopping dgn kak mila azie ju pnut abang tasmim..kekeke takde laaa beli mende2..pastu kitorg bising2 pasal 3 jenis air...kekeke keseluruhan aku dapat 1 epal 1oren dan 3 anggur...kekekeke 2 drpd 3 anggur dtgnye dr jerman...iskk diorg ni mmg suka anggur agaknye...pastu malam takde mende aku buat..just kemas2 amik semangat nak gi sek arini..pastu arini gi sek..aku nasihatkan kat korg sume..jgn laaa pakai maskara gi sekolah..kang ada kelopak mata takbleh bukak..mcm mata aku tadi..cis btoi..mujur bleh bukak mata lagi..tapi..masa nak cuci tuh rasa mcm kassim selamat kekekekekkek.insap2 makcik..chat dgn angah tadi..citer pasal adik2..serta merta aku rasa gegila nak balik...huwaaa..bile time tgk faisal..mesti aku ingat adik aku razi..sugata diorg hampir sama..pon sama2 byk cakap..mesti byk lawak budus yg adik aku dah reka..kekekekek takpa2 ada rezeki aku balik lagi..sure atuk farid pon rindukan aku kekekkeke..nak jumpa mak ngah gaks..asyik dgr suara die kat tpon aje..bile agaknye nak bertentang mata dgn mak ngah..mak sedara aku yg paling sekepala dgn kitorg..sayanggggg mak ngah..muuuaaahhhhh....oklaaa..got to go..ada bende nak share..tapi blog bukan tempat yg terbaik utk share bende kelam kelam lagi gitu gitu..cau sin chi